سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به اتلاف وقت سیاه جامگان واکنش نشان داد.

 به گزارش ایسنا،  یحیی گل‌محمدی پس از تساوی تیمش مقابل سیاه‌جامگان در نشست خبری اظهار کرد: زدن گل در چنین شرایط پراسترسی بسیار سخت است. اضطراب زیادی برای رسیدن به گل اول داشتیم. گرفتن یک امتیاز در دقایق پایانی روحیه بخش بود. خوشحالیم که نباختیم و تا دقایق پایانی تلاش خود را ادامه دادیم.

او اضافه کرد: هم مصدوم داشتیم و هم محروم و با توجه به نفراتی که در اختیار ما بودند پاس بلند و مستقیم بهترین تاکتیک بود و از همین روش نیز به گل رسیدیم. تیم حریف نیز دفاعی بازی کرد اما در زمان بدی گل خوردیم.

سرمربی تراکتورسازی افزود: می‌خواستیم نیمه اول به گل برسیم که بازی دفاعی تیم حریف کار ما را سخت کرد. به هر حال بابت این یک امتیاز خدا را شکر می کنیم زیرا در دقایق پایانی آن را به دست آوردیم.

او در پاسخ به سوالی در مورد دلیل بازی ندادن به شهرام گودرزی تصریح کرد:‌ شهرام هنوز به آمادگی کامل نرسیده و بازی دادن او ریسک حساب می‌شد. او را برای بازی‌های مهم پیش رو نگه داشتیم.

گل محمدی درباره بازی تاخیری تیم حریف و همچنین عادی دانستن این مسئله توسط میثاقیان توضیح داد: نظر هر مربی قابل احترام است. بازی تاخیری در این دیدار زیاد مشاهده شد. به هر حال با این شرایطی که بود توانستیم به گل برسیم. این تفکرات میثاقیان است. نگاه من مرور عملکرد تیم خودم است.

سرمربی تراکتورسازی درباره ضعف این تیم در پست بال راست و چپ بیان کرد: حق با شما خبرنگاران است. به دلیل نبود محمد ابراهیم و شهرام گودرزی در بال‌های خود دچار مشکلاتی شدیم که امیدوارم این مشکل در بازی‌های آینده رفع شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.