مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: می‌خواهیم تراکتورسازی ثروتمند باشد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، مصطفی آجورلو در مراسم روز خبرنگار اظهار کرد: به عقیده من خبرنگاران در طول این مدت و در عرصه های گوناگون یار و یاور مجموعه تراکتورسازی بوده اند و رسانه های آذربایجان تعامل بسیار خوبی در بخش های مختلف با مجموعه باشگاه داشته اند. وی افزود: لازم است به مناسبت روز خبرنگار از شما عزیزان قدردانی کنم. این روز را به شما عزیزان تبریک می گویم و امیدوارم که همواره موفق و پیروز باشید.
 
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی خاطرنشان کرد: از شما انتظار دارم در این راهی که از ابتدا با یکدیگر همراه شدیم تا پایان مسیر در کنار هم بمانیم چرا که طی این مسیر سخت و ناهموار بدون حمایت و مشورت و نظارت شما دوستان نشدنی است. در کنار ما باشید و ما را نقد کنید اما حمایت کنید.
 
وی افزود: خواسته و هدف نهایی مشترک ما در حوزه باشگاه تراکتورسازی ایجاد ساختاری منظم و حرفه ای به منظور تحقق آینده ای روشن و دست یابی به توسعه پایدار در مسیر پاسخگویی به انتظارات و مطالبات هواداران است. میزان محبوبیت و تاثیرگذاری تراکتورسازی در کشور نشان گر اهمیت وظیفه ماست.
 
آجورلو تاکید کرد: تحقق اهداف بدون تامین منابع مورد نیاز امکان پذیر نخواهد بود. شرایط حاکم بر اقتصاد فوتبال نشان گر دو واقعیت قابل توجه است. اول اینکه ظرفیت درآمدزایی و تامین اعتبارات مورد نیاز در فوتبال ایران وجود دارد و می توان شعار خودکفایی اقتصادی با استفاده از ظرفیت های درونی فوتبال را محقق ساخت.
 
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: دوم اینکه شرایط فعلی حاکم بر فوتبال نشان گر بی توجهی به ظرفیت های موجود در این بخش و وجود بحران اقتصادی گسترده در اکثر باشگاهها است.
 
بر همین اساس باید به دنبال یک راه حل منطقی ، معقول و اجرایی باشیم که در طولانی مدت اعتبارات مورد نیاز در باشگاهها را تامین سازد و دیگر شاهد انباشته شدن بدهی های چند میلیاردی نباشیم.
 
آجورلو بیان کرد: به جرات می توانم بگویم طرح های اقتصادی که در این دو فصل برای درآمدزایی در باشگاه تراکتورسازی مورد توجه قرار گرفته و حالا به مرحله اجرا می رسد در فوتبال ایران کم سابقه یا حتی بی سابقه بوده است.
 
 
وی اظهار کرد: ما به این حقیقت باور داریم که از طریق همین طرح های اقتصادی بدون دریافت کمک از مراکز و بخش های دولتی می توان اعتبارات مورد نیاز باشگاه را تامین ساخت و حتی آینده تراکتورسازی را تا سال های سال تضمین کرد.
 
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: طرح سیم کارت های آذرتل ،طرح تخفیف در باشگاه هواداری تراکتورسازی ،‌طرح دستگاههای پوز تراکتورسازی ،‌صدور کارت های هواداری کوثر و سامانه 3090 می تواند درآمدزایی بی سابقه و قابل توجهی را برای باشگاه به همراه بیاورد که کلیه مشکلات اقتصادی را حل کند.
 
آجورلو خاطرنشان کرد: ما به دنبال این هستیم که تراکتورسازی ثروتمند باشد و دیگر نگران پرداخت بدهی این مربی و آن بازیکن که از 3 سال پیش یا حتی مدت زمان بیشتر باقی مانده نباشیم. ما در حالی باشگاه را تحویل گرفتیم که بیش از 20 میلیارد تومان بدهی داشت. بدهی به بازیکن و مربی داخلی یا خارجی ، هتل ،‌آژانس هواپیمایی و ....
 
وی گفت: نمی خواهم وارد گذشته شوم اما حقیقت این است که ما در یک سال گذشته هیچ بودجه ثابت و مصوبی نداشته ایم. بر همین اساس سعی کردیم درآمدزایی کنیم و به خودکفایی اقتصادی برسیم که این هدف نیز تا امروز محقق شده است. 75% از مبالغ قراردادهای فصل گذشته و بخشی از قراردادهای فصل جدید را پرداخت کردیم. علاوه بر این پیش از 4 میلیارد از بدهی های خارجی را پرداخت نمودیم و چندین پرونده مختومه شد. بر همین اساس است که با این جدیت و پشتکار شبانه روز به دنبال درآمدزایی برای ثروتمند ساختن باشگاه هستیم.
 
مدیرعامل باشگاه تاکید کرد: بخشی از این هدف تحقق یافته و می بینیم که اینگونه طرح ها اجرایی است. در ادامه راه به همکاری همه بخش ها نیاز داریم چرا که مانند یک زنجیره به یکدیگر متصل هستیم.
 
آجورلو گفت: فوتبال خوب و پرشوری که تیم یحیی گل محمدی در این روزها بازی می کند و انشالله از همین هفته منجر به کسب نتیجه مطلوب هم خواهد شد ، تماشاگر را به ورزشگاه میاورد. تماشاگر را شاد و خوشحال می کند و انگیزه می دهد تا در طرح های اقتصادی همراه با باشگاه باشد.
 
وی ادامه داد: درخشش و غیرت بازیکنان تیم انگیزه ایجاد می کند برای هواداری که به پاس تلاش بازیکن تیم محبوبش در طرح های اقتصادی مشارکت می کند. شما که رسانه هستید وظیفه مهم و رسالت خطیری در این حوزه دارید. یاری و همراهی شما تضمین کننده آینده باشگاه است. توجیه و معرفی صحیح اینگونه طرح ها به هواداران کلید موفقیت است. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.