به گزارش ایرنا، پنجشنبه یحیی گل محمدی در کنفرانس خبری پس از بازی بین دو تیم استقلال خوزستان و تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: به تیم حریف و گرما به خوبی چیره شدیم اما در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم.
سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز با بیان این که به تیم جوان و با انگیزه استقلال خوزستان تبریک می گویم افزود: امروز روز ما نبود و هر چه زدیم به در بسته خورد. دروازه بان حریف بهترین بازیکن زمین بود و بسیاری از موقعیت های ما را مهار کرد.
وی ادامه داد: بچه های ما با جان و دل بازی کرده و زحمات زیادی کشیدند. آن ها با شرف و قلب خود بازی کردند و من از عملکردشان راضی هستم.
گل محمدی عنوان کرد: گرمای هوای اهواز به شدت ما را اذیت کرد اما بازیکنانم به خوبی با این مسئله کنار آمدند. به بازیکنانم تبریک می گویم و امیدوارم در دیدارهای آینده عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذاریم.
وی افزود: امسال در یارگیری ضعیف بودیم و طبق مقررات نتوانستیم بازیکنی جذب کنیم و سعی کردیم با موجودی تبریز و استفاده از بازیکنان جوان خود پایان به مسابقات بگذاریم.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و تراکتورسازی تبریز در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر با برتری یک بر صفر استقلال به پایان رسید.
6002 خبرنگار: محمد شاکری**انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.