به گزارش ایرنا، یحیی گل محمدی روز چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی با گسترش فولاد تبریز در جمع خبرنگاران افزود: فردا ما یک بازی حساس مقابل گسترش فولاد داریم و بازی خیلی سختی مقابل گسترش خواهیم داشت و این تیم در هفته های اخیر نشان داده که انسجام تیمی بهتری پیدا کرده و بازی کردن مقابل چنین تیم هایی دشوار است.
سرمربی تیم تراکتورسازی اظهار کرد: مسئله ای که برای بازیکنان باید اهمیت داشته باشد این است که باید 90 دقیقه در زمین بجنگند و تلاش کنند، امیدوارم در بازی فردا مقابل گسترش نتیجه مطلوبی کسب کنیم.
گل محمدی یادآور شد: تمرینات خوبی داشتیم و بازیکنان از نظر آمادگی جسمانی در سطح خوبی هستند و از بچه ها خواستم از این آمادگی به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.
وی گفت: امیدوارم از فرصت های گلزنی به خوبی استفاده کنیم و از سوی دیگر هم دفاع تیمی خوبی داشته باشیم تا گل نخوریم.
سرمربی تیم تراکتورسازی در مورد تغییر ساعت بازی دو تیم تاکید کرد: تغییر ساعت بازی برای ما مشکلی ندارد و شرایطی هست که برای هر 2 تیم وجود دارد.
گل محمدی اضافه کرد: ما تعدادی از بازیکنان اصلی را در اختیار نداریم و امیدمان بعد ازخدا به هواداران و بازیکنان جوان است و بیش از هر زمانی به حمایت هواداران در بازی فردا نیاز داریم.
گل محمدی در پایان با اشاره به مصدومیت نوری، ابراهیمی، گودرزی، عشوری و محمدی افزود: این بازیکنان را در بازی فردا در اختیار نداریم و نادری و طاهران هم به دلیل محرومیت در ترکیب تیم حضور ندارند.
دیدار دو تیم تراکتور سازی و گسترش فولاد از هفته هشتم لیگ برتر باشگاه های کشور فردا پنجشنبه ششم مهر جاری از ساعت 14 در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار می شود.
خبرنگار: آب بسته ع ** انتشار: رستگار
9853/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.