سجاد اعظم روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روز گذشته همانگونه که پیش بینی می شد مسابقه سخت و نفس گیری مقابل ذوب آهن داشتیم اما متاسفانه باوجود اینکه تیم ما بازی خوبی را از خود نشان داد نتوانست نتیجه لازم را کسب و در نهایت بازنده از زمین خارج شد.

وی ادامه داد: در بعضی مسابقات هر قدر هم که حمله کنید توپ هایت وارد دروازه نمی شود، در مسابقه دیروز برابر ذوب آهن نیز تیم ما حدود ۲۵ بار با دروازه بان حریف تک به تک شدند اما یا توپ به تیر اصابت کرد و یا دروازه بان حریف آن را مهار کرد.

اعظم یادآوری کرد: اگر نیمی از این موقعیت های تک به تک را گل می کردیم برنده از زمین خارج می شدیم اما ورزش هندبال اینگونه است و اصلا نمی توان پیش بینی کرد که کدام تیم برنده و کدام تیم بازنده خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب تصریح کرد: شاید بتوان گفت این شکست در ابتدای فصل برای تیم ما لازم بود تا بازیکنان از خواب موفقیت فصل گذشته و پیروزی های متوالی که کسب می کردند خارج شوند.

وی ادامه داد: با این حال به جرائت می توانم ادعا کنم که از هفته آینده چهره متفاوتی را همگان از تیم زاگرس خواهند دید و بازیکنان تیم ما قدرت واقعی خود را به رخ حریفان می کشانند.

اعظم در پایان گفت: تیم ما در ۲ مسابقه پیش رو برابر ستارگان دشستان و سربداران سبزوار میزبان است و به طور قطع در هر ۲ دیدار برای پیروزی و کسب امتیاز کامل به مصاف رقبا می رویم.

تیم زاگرس اسلام آبادغرب در هفته اول ۳۱ بر ۲۲ ذغال سنگ طبس را شکست داد و در هفته دوم ۲۷ بر ۱۹ مغلوب ذوب آهن اصفهان شد تا با ۲ امتیاز در رده سوم گروه خود قرار گیرد.

این تیم در هفته سوم روز جمعه آینده (هشتم شهریور) میزبان ستارگان دشستان تیم دوم جدول خواهد بود.

۷۴۵۸/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.