فدراسیون جهانی والیبال: ایران انتقام ریو را از لهستان گرفت

فدراسیون جهانی والیبال پس از پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل لهستان در المپیک ۲۰۲۰ توکیو، نوشت: ایران انتقام المپیک ریو را از لهستان گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ از ساعت ۱۵:۱۰ امروز (شنبه، ۲ مرداد ۱۴۰۰)، تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود از رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، به مصاف تیم لهستان مدعی کسب عنوان قهرمانی رفت که با عملکردی فوق‌العاده، ۳ بر ۲ برنده این دیدار حساس شد.

فدراسیون جهانی والیبال پس از این پیروزی به تمجید از ملی‌پوشان والیبال ایران پرداخت و نوشت: "تیم ملی والیبال ایران ایران انتقام شکست ۳ بر ۲ خود در المپیک ریو ۲۰۱۶ را از لهستان گرفت. "

غفور پس از این پیروزی گفت: "بسیار خوشحالم که توانستیم در این مسابقه سخت پیروز شویم. فکر می‌کنم هواداران ما حتی اگر این مسابقه را از دست می‌دادیم همچنان به ما افتخار می‌کنند زیرا آنها می‌دانند که ما تمام تلاش خود را در این مسابقه انجام داده‌ایم."

لهستان در اوایل بازی قدرت خود را به ایران تحمیل کرد و تواسنت ست اول را به نام خود کند. با این‌حال ایرانی‌ها موفق شدند بازیکنان تیم ملی والیبال لهستان را مهار کنند و به پیروزی برسند. مهار لهستان در ابتدای بازی کاملاً سخت به نظر می‌رسید اما ایران جنگید.

عبادی‌پور پس از این پیروزی، گفت: "این یک نقطه فشار بود و ما همیشه در چنین شرایطی قرار می‌گیریم اما فکر می‌کنم دفاع ما امروز خوب کار کرد. هر دو تیم واقعا بازی شگفت‌انگیزی انجام دادند."

 

دیدگاه تان را بنویسید