ملی پوش نسل طلایی والیبال ایران در گفت و گو با جی پلاس؛

فرهاد ظریف: والیبالیست ها حرفی برای منتقدان باقی نگذاشتند/ برخی با غرض ورزی قصد تخریب عبادی پور را داشتند

ملی پوش سابق والیبال ایران گفت: به نظرم بازیکنان با برد مقابل لهستان دیگر حرفی برای منتقدان باقی نگذاشتند چون انقدر پرانرژی بازی کردند که حقشان بود پیروز زمین باشند.

لینک کوتاه کپی شد

فرهاد ظریف در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص پیروزی مقابل لهستان در اولین دیدار شاگردان آلکنو در المپیک توکیو اظهار کرد: فکر می‌کنم بازیکنان دیگر حرفی برای منتقدان نگذاشتند؛ آنقدر پرانرژی و خوب بودند که حقشان بود برنده این بازی باشند چون برای این مسابقه زحمت کشیدند و تلاش کردند. مطمئن هستم همه ما شروع خوبی را دیدیم؛ مقابل تیمی که درلیگ ملت‌ها دوم شده بود و مدعی مدال طلاب المپیک هم است خوب بازی کردیم و تبریک می‌گویم مخصوصا به مردم عزیز که منتظر این برد مقابل لهستان بودند.

او افزود: تیم‌های سخت دیگری هم هستند اما هر بازی شرایط خودش را دارد؛ درست است لهستان را شکست دادیم اما تمام تیم‌هایی که قرار است مقابلشان بازی کنیم به هر حال مدعی هستند و امیدوارم با تجربه‌ای که بازیکنان بزرگ تر دارند این بازی را فراموش کنند و به فکر مراحل بعد باشند؛ باید خوشحال باشند اما این خوشحالی بزرگ را کنار بگذاریم، مغرور نشویم تا در مسابقات بعدی هم محکم بازی کنیم.

ظریف در ادامه تصریح کرد: هنوز زود است راجع به تحقق یافتن هدف فدراسیون صحبت کنیم ؛ درست است بازی خیلی خوبی را بردیم اما اینکه بگوییم روی سکو می‌رویم و مدال کسب می‌کنیم خیلی زود است. به هر حال مسیر طولانی و سختی را پیش رو داریم؛ بچه‌ها همه را امیدوار کردند و مطمئنم اتفاقات خوبی قرار است برای والیبال رخ دهد چون در تورنمنت‌ها هیچ موقع شروع خوبی نداریم ولی این بار خوب شروع کردیم و امیدوارم ادامه دار باشد و یقین دارم شرایط خوبی می‌توانیم داشته باشیم. 

ملی پوش نسل طلایی والیبال ایران در پایان صحبت‌های خود با اشاره به انتقادات گذشته نسبت به عملکرد میلاد عبادی پور گفت: خیلی برای میلاد عبادی پور خوشحالم؛ متاسفانه یک سری آدم‌های غرض ورزی او را تخریب کردند ولی میلاد یک بازیکن بزرگ، تاثیرگذار و حرفه‌ای است؛ مطمئنم امروز بدون میلاد هیچ کاری نمی‌توانستیم انجام دهیم. امیدوارم در تمام بازی‌ها بدرخشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید