کولاکوویچ: باید این باخت را فراموش کنیم/ هوشمندانه بازی نکردیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: تفاوت تیم ما و لهستان در سرویس بود به طوریکه آنها سرویس های ریسکی زدند و از ریسک خود جواب گرفتند اما ما اشتباهات زیادی در سرویس داشتیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس،  ایگور کولاکویچ پس از دیدار مقابل لهستان و متحمل شدن اولین شکست در رقابت های قهرمانی جهان اظهار داشت: مسابقه سختی برای ما بود. برای ما و برای تیم ملی لهستان روز سختی سپری شد. به تیم ملی لهستان به خاطر این بازی تبریک می گویم. تفاوت تیم ما و لهستان در سرویس بود به طوریکه آنها سرویس های ریسکی زدند و از ریسک خود جواب گرفتند اما ما اشتباهات زیادی در سرویس داشتیم.

وی در ادامه افزود: درست است که نتیجه 3 بر صفر به سود لهستان بود ولی شاهد مسابقه نزدیکی بودیم. تیم ملی لهستان در تمام طول ست های اول و دوم تیم برتر میدان بود و توانست برتری خود را حفظ کند و برنده شود. در ست سوم ما 22 بر 19 پیش بودیم ولی سرویس های بازیکن شماره 15 تیم حریف بسیار خوب بود و ما هوشمندانه بازی نکردیم. به هر حال باید بازی امروز را فراموش کنیم و به بازی مهم فردا مقابل فنلاند فکرکنیم. از مبارزه بازیکنانم راضی هستم ولی نتوانستیم در مقابل لهستان سرویس خوبی بزنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید