هینن: سورپرایز نشدم!/ مجرد: شکست مقابل لهستان در ریو را جبران کردیم

علی اصغر مجرد، ملی‌پوش ایران در پایان این مسابقه گفت:خیلی منتظر این صحنه بودیم. این پیروزی به جبران بازی المپیک ریو بود. خدا را شکر که بردیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تیم ملی والیبال ایران در اولین مسابقه خود از المپیک ۲۰۲۰ توکیو مقابل لهستان ۳ بر ۲ پیروز شد.

علی اصغر مجرد، ملی‌پوش ایران در پایان این مسابقه گفت:خیلی منتظر این صحنه بودیم. این پیروزی به جبران بازی المپیک ریو بود. خدا را شکر که بردیم.

او افزود: امیدوارم بازی بعدی هم ‌با قدرت ظاهر و برنده شویم و به سراغ مسابقات بعدی برویم.  

ایران چهار سال قبل در المپیک ۲۰۱۶ ریو ۳ بر ۲ مقابل لهستان شکست خورد.

درژیزگا: باخت به ایران روی روحیه ما تاثیری ندارد

بازیکن تیم ملی والیبال لهستان درباره بازی این تیم مقابل ایران در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو توضیحاتی را بیان کرد.

فابین درژیزگا، والیبالیست تیم ملی لهستان پس از این دیدار اظهار داشت: ما بازی را کمی بد شروع کردیم، اما همان طور که دیدید هنوز در فرم خوب نیستیم. البته این موضوع من را خوشحال می‌کند.

او افزود: باید تلاش کنیم. به هر حال باخت مقابل ایران از نظر روانی روی لهستان تاثیری نمی‌گذارد.

هینن: سورپرایز نشدم

ویتال هینن، سرمربی لهستان پس از شکست تیمش مقابل ایران اظهار داشت: ما شروع خوبی داشتیم. مدافعان ما اسپک‌های ایران را مهار کردند و ست اول را بردیم. از ست دوم این روند ادامه پیدا نکرد، اما در دو ست بعدی ایران با دفاع و حمله خیلی خوب بهتر بازی کرد.

وی ادامه داد: ما ست چهارم و پنجم دوباره ریتم خود را پیدا کردیم، اما انصافاً ایران خیلی بهتر بازی کرد و شایسته برد بود. آنها به خاطر نوع دفاع و حمله بهتر از ما نبودند، اما تیم بهتری بودند؛ البته من با این نتیجه سورپرایز نشدم، چرا ایران بازیکنان خیلی خوبی مثل سید، معروف و میلاد و حتی بازیکن جوانی مثل میثم صالحی دارد.

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان عنوان کرد: من قبل از مسابقه می‌دانستم کار خیلی سختی داریم، اما به برد تیمم امیدوار بودم.

هینن درمورد با اشاره به هدف بزرگ تیمش در المپیک، گفت: ما برای هدف بزرگی به توکیو آمده‌ایم و به باخت امشب فکر نمی‌کردیم. ما حالا خیلی ناراحتیم، اما به ایران تبریک می‌گویم.

دیدگاه تان را بنویسید