جی پلاس

در تیم ملی جایی برای رنگ ها نیست!

با وجود آن که بارها از لزوم همراهی و یکدلی در تیم ملی صحبت به میان آمد اما برخلاف فضای کاملا دوستانه در اردو، هنوز هم برخی هستنند که به دنبال رنگی کردن فضای تیم هستند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، تیم ملی فوتبال ایران یک بازی دیگر برای رسیدن به مرحله دوم انتخابی جام جهانی پیش رو دارد و سه شنبه 25 خرداد باید به مصاف عراق برود. مهم ترین نکته ای که قبل از سفر ایران به منامه مطرح شد یک دلی و همدلی بین تمام بازیکنان و اهالی فوتبال بود. تصاویری که از بازی و تمرین ملی پوشان منتشر شده نشان می دهد که بازیکنان بدون درنظر گرفتن رنگ ها و رقابت های باشگاهی برای موفقیت تیم ملی تلاش می کنند.

متاسفانه این اتفاق خارج از تیم ملی دیده نشد و هنوز هم تعداد بازیکنان و اینکه چرا یک بازیکن از تیم آبی دعوت نشده یا از قرمزها تعداد بیشتر است یا چرا صدرنشین لیگ بهترین بازیکنش در لیست اسکوچیچ مورد بحث است. هنوز هم کانال های هواداری و حتی برخی از مسئولان تیم های باشگاهی با اظهارات غیرحرفه ای بحث رنگ ها را در تیم ملی مطرح می کنند.

هنوز هم رنگ پیراهن باشگاهی گلزن تیم ملی برای برخی بسیار مهم است غافل از آن که چنین دیدگاهی در میان بازیکنان وجود ندارد.

در اردوی تیم ملی که در جزیره کیش برگزار شد برخورد گرم کنعانی زادگان با قایدی مورد توجه قرار گرفت چرا که همه تصور می کنند بازیکنان پرسپولیس و استقلال باید سایه یکدیگر را با تیر بزنند! قطعا رقابت های باشگاهی و کلکل های بین بازیکنان و هواداران در تمام دنیا پذیرفته شده و البته هیجان انگیز است اما قرار نیست تیم ملی را با چنین نگاه های رنگی تحت تاثیر قرار داد.

تاسف برانگیز است که برخی از اهالی فوتبال در مقطعی که تیم ملی کار دشواری در مقدماتی جام جهانی داشته و دارد چنین موضوعاتی را مطرح می کنند؛ هر اندازه که قهرمانی پیاپی یا فینالیست شدن در یک جام اهمیت داشته باشد هیچ گاه نمی تواند جای تیم ملی را بگیرد.

دیدگاه تان را بنویسید