جی پلاس

فیروزجا سرانجام وسوسه جذابیت فضای مجازی شد! /عکس

علیرضا فیروزجا سرانجام تصمیم گرفت با ساخت اشتراک در شبکه های اجتماعی به فضای مجازی وارد شود.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ علیرضا فیروزجا که در حال حاضر با قرار گرفتن در رده 13 بهترین بازیکنان شطرنج جهان، توجه همگان را به خود جلب کرده، سرانجام تصمیم گرفت راهی برای ارتباط با مخاطبانش ایجاد کند. فیروزجا دو اکانت در اینستاگرام و توئیتر ساخته است.

فیروزجا زمانی که در ایران بود، حتی تلفن شخصی نداشت و پدرش پاسخگوی خبرنگاران بود. پدر فیروزجا در این سالها در تمامی تورنمنت ها و حتی مصاحبه ها و نشست های خبری، پا به پای علیرضا بوده و در هیچ مسابقه ای او را تنها نگذاشته است. در تصمیم برای مهاجرت هم پدرش نقش کلیدی داشت چرا که فیروزجا به دلیل شرایط سنی نمی توانست به تنهایی در خارج از کشور زندگی کند.

نابغه 17 ساله شطرنج جهان در حالی اقدام به ساخت اشتراک کرد که پیش از این چندین صفحه جعلی با نام او ساخته شده بود و زمانی که پیج جدیدی به نام او ساخته شد، باز هم گمان می رفت که صفحه اصلی نباشد، اما علیرضا با قراردادن استوری از خود به زبان انگلیسی اصلی بودن صفحه اش را تایید کرد و گفت: سلام به همه. این استوری را گذاشتم تا به همه اطمینان دهم که این اکانت صددرصد شخصی و متعلق به خود من است. بدین ترتیب از این پس علاقمندان به وی می توانند فعالیت بازیکن مورد علاقه خود را در اینستاگرام و البته توئیتر دنبال کنند.

با توجه به این که پیج فیروزجا جدید ساخته شده، هنوز ایرانی ها صفحه او را پیدا نکرده اند و بخش عمده ای دنبال کنندگان او علاقمندان خارجی هستند که اکثرا با پیام "خوش آمدی قهرمان آینده جهان" از حضور او در اینستاگرام استقبال کرده اند.

فیروزجا یکی از شطرنجبازانی است که به شدت از مسائل حاشیه ای همیشه دوری کرده و البته در این مساله مراقبت و محافظت همیشگی پدرش هم بی تاثیر نبوده است.

 

photo_2021-02-08_20-39-51

دیدگاه تان را بنویسید