جی پلاس

نشست عجیب و غریب فکری/ تناقض، قهر و دیگر هیچ!

سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی با سپاهان توضیح قانع کننده ای درباره باخت تیمش به هواداران و رسانه ها ارائه نداد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ سرمربی استقلال که امروز تیمش سه امتیاز مستقیم و به نوعی شش امتیاز را در بازی با سپاهان به میزبانش تقدیم کرد، همچنان بر عقایدی که هفته گذشته در برنامه فوتبال برتر بیان کرد، استوار است و هر چیزی که به مذاقش خوش نمی آید را حاصل کار برنامه ریزی شده می داند.

فکری در نشست خبری در شرایطی از شانس تیمش برای پیروزی گفت که تیمش تا دقیقه 85 حتی یک شوت در چارچوب نداشت و سپاهان به وضوح تیم برتر میدان بود. با این حال سرمربی استقلال ترجیح داد درباره مشکلات فنی تیمش از دفاع گرفته تا بازیسازی ضعیف و خطاهای پرتکرار بازیکنانی مانند دانشگر، غلامی و غفوری بگذرد و تیمش را مستحق برد بداند.

سرمربی آبی پوشان در این نشست خبری اعتقاد داشت که روز، روز بازیکنانش نبوده است و آنها تمرکز لازم را نداشته اند. نکته جالب این که فکری خودش را از تیم جدا می داند و نمی خواهد بپذیرد که شاید روز، روز خود او نبوده است. عجیب تر این که فکری در ابتدای نشست می گوید نمی دانم چرا بازیکنانم تمرکز نداشتند، البته دلیلش را می دانم!!

فکری البته همچنان در برابر سوال هایی که بوی انتقاد از شخص خودش را دارد، واکنش نشان می دهد و جوابی نمی دهد. او امروز در نشست خبری نیز در پاسخ به این سوال منطقی که چرا استقلال هنوز ترکیب اصلی اش را نیافته و با تغییرات فراوان به میدان می رود، برآشفت و به نشانه اعتراض نشست خبری را ترک کرد.

اصحاب رسانه در حمایت از خبرنگاری که سوال بدون حاشیه ای پرسیده باید واکنشی نشان دهند، چرا که اگر قرار باشد این قبیل سوالات کاملا متعارف و فنی این گونه با بی احترامی بی پاسخ گذاشته شود، فردا نوبت سوال و خبرنگار خودشان خواهد بود. چه تضمینی وجود دارد هفته آینده فکری خبرنگار دیگری را این گونه طرد نکند؟

سرمربی استقلال راه را غلط می رود و بدتر این که هیچ کس این مسیر غلط را به او گوشزد نمی کند. برای مثال برهانی پس از بازی در صحبت هایی هم راستا با فکری گفت که سپاهان جز دو گلی که زده هیچ موقعیتی نداشته است!

دیدگاه تان را بنویسید