جی پلاس

پشت پرده حضور لات معروف در تمرین استقلال چیست؟

تمرین امروز استقلال با حضور یکی از اراذل معروف تهران و دارای سوابق کیفری فراوان در حالی برگزار شد که مورد استقبال بازیکنان و کادر تیم هم قرار گرفت!!

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ باشگاه های ایرانی بعضا پیشوند فرهنگی - ورزشی را پیش از نام خود یدک می کشند و به همین دلیل طبیعی است که وقتی یک لات تمام عیار بر سر تمرین یکی از این باشگاه ها حاضر می شود، تعجب کنیم. در تمرین استقلال به شکلی که نمی دانیم و با ارتباطی که از آن خبری نداریم، شخصی حاضر شده که سابقه چندین فقره چاقوکشی، نزاع و درگیری خیابانی، تهدید، شرارت و ... در پرونده اش به سر می برد و بیش از نیمی از عمرش را پشت میله های زندان سپری کرده است.

این که چنین فردی چگونه به تمرین استقلال راه پیدا می کند، جای تعجب دارد، اما عجیب تر این که این فرد تقریبا با همه ارتباط خوبی هم دارد، یکی یکی بازیکنان را در آغوش می کشد، روبوسی می کند و با آنها دست می دهد. البته که مسلما این کار از لحاظ پروتکل های بهداشتی ایرادی ندارد، چرا که احتمالا ویروس کووید-19 هم از فرط تعجب کارایی و بیماری زایی اش را از دست بدهد!

وقتی چنین فردی در اردوی تیم حاضر می شود نفر اول که مورد سرزنش قرار می گیرد سرمربی تیم است که به راحتی اجازه می دهد یک چهره غیرموجه کنار بازیکنانش قرار بگیرد و حتی عکس هم بگیرد! مگر می شود چنین شخصی به تمرین بیاید و سرمربی از آن باخبر نباشد؟!

از طرفی دیگر در فاصله 48 ساعت تا بازی با نفت مسجد سلیمان چنین دیداری بدون رعایت پروتکل های بهداشتی چه معنایی دارد؟ مگر نه اینکه همین فصل قبل همه بازیکنان تیم ها نگران سلامتی خود بودند و از کرونا می ترسیدند حالا چطور شده که شخصی به سادگی به تمرین می آید، عکس یادگاری می گیرد و می رود؟!

قطعا باشگاه استقلال باید پاسخگوی این اتفاق غیرفرهنگی باشد چرا که حضور چنین چهره ای در تمرین این تیم غیرقابل پذیرش است.

دیدگاه تان را بنویسید