دونده ۱۰۰ متر ایران در گفت وگو با جی پلاس؛

رضا قاسمی بعد از ابتلا به کرونا: پروتکل‌ها در لیگ دوومیدانی اصلا رعایت نمی‌شد/ صیامی می‌داند ما چه سختی‌هایی کشیدیم

ملی پوش دو و میدانی ایران گفت: موارد بهداشتی اصلا در مسابقات لیگ رعایت نمی‌شد خصوصا در هتل همه در کنار هم بودند؛ متاسفانه بودجه ای که فدراسیون دارد همین است؛ کار بهتری نمی‌توانند انجام بدهند.

لینک کوتاه کپی شد

رضا قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص آخرین وضعیت خود پس از ابتلا به ویروس کرونا اظهار کرد: بعد از مسابقات کاملا در قرنطینه هستم تا این دوره تمام شود و دوباره تمرینات را آغاز کنم و آماده مسابقات داخل سالن شوم. سختی‌های بیماری تمام شد و فکر می کنم یکی دو روز آینده تمرینات را از سر بگیرم.

او با اشاره به عدم رعایت پروتکل‌ها در جریان مسابقات لیگ تصریح کرد: موارد بهداشتی و پروتکل‌ها را اصلا رعایت نمی‌کردند؛ خصوصا در هتل که همه با هم بودند. خیلی‌ها درگیر این بیماری شدند و حتی عباس فتحی الان در بیمارستان بستری شده است. سه تیم در یک هتل بودیم و افراد دیگر هم که رفت و آمد داشتند. بودجه ای که فدراسیون دارد همین است؛ کار بهتری نمی‌توانند انجام بدهند.

قاسمی درمورد برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون گفت: بالاخره تکلیف فدراسیون مشخص شد. رئیس جدید برای چهار سال آینده برنامه ریزی می‌کند و اتفاق خوبی است. به نظرم انتخاب صیامی به عنوان رئیس فدراسیون مناسب است چون او در دوومیدانی بوده و به همه چیز شناخت دارد و می‌داند چه سختی‌هایی کشیدیم. امیدوارم هر چه زودتر کمیته فنی انتخاب شود، رئیس جدید صالح باشد و حاشیه نداشته باشد، اردوها را هرچه زودتر برگزار کند، باشگاه‌ها را حفظ و حتی باشگاه جدید هم اضافه کند.

دونده 60 متر در پایان صحبت‌های خود با اشاره به برنامه‌های آتی خود گفت: قرار است با هیات استان اصفهان جلسه‌ای داشته باشیم. خودشان هم می‌دانند دو بار ورودی المپیک گرفتم بنابراین اگر شرایط مهیا باشد و حمایت شوم ان شاءالله برای سومین بار ورودی المپیک را کسب می‌کنم.  بعد هم برای مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا و قهرمانی جهان اگر برگزار شود تمریناتم را انجام می‌دهم.  

 

دیدگاه تان را بنویسید