جی پلاس

انتقاد سپیده توکلی از رفتار توهین آمیز فدراسیون دوومیدانی/ برگزاری مراسم خداحافظی در سه سوت!+فیلم

در حالی که فدراسیون دوومیدانی می دانست سپیده توکلی در پایان رقابت های قهرمانی کشور به صورت رسمی از این رشته خداحافظی می کند اما کوچکترین برنامه ای برای او تدارک ندید و حتی فرصتی برای خواندن متن خداحافظی هم به توکلی داده نشد!

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، در آخرین مرحله از رقابت های دوومیدانی قهرمانی باشگاه های ایران، سپیده توکلی رکورددار ملی سه ماده در بخش زنان به صورت رسمی از این رشته خداحافظی کرد اما کج سلیقگی فدراسیون در برگزاری مراسم خداحافظی او باعث گلایه رکورددار ایران شده است.

در حالی که خانواده و برخی از دوستان توکلی برای مراسم خداحافظی او به ورزشگاه آفتاب انقلاب آمده بودند اما مجریان مراسم به گفتن یک جمله در مورد خداحافظی توکلی بسنده کردند و با دادن یک لوح تقدیر همه چیز به پایان رسید.

در واقع می توان گفت مراسم خداحافظی او کمتر از 30 ثانیه به طول انجامید که علتش هم صرفا فاصله جایگاه تا صندلی حضار بود که طول کشید توکلی این مسیر را طی کند!

برای تقدیر از او هم فدراسیون به دادن لوح تقدیر اکتفا کرد و حتی اجازه نداد پدر و مادر و باقی همراهان این ملی پوش دسته گل هایشان را به او بدهند و حداقل آن برای سپیده توکلی مراسم خداحافظی برگزار کنند!

در ادامه هم فدراسیون دوومیدانی نه در سایت و نه در کانال اطلاع رسانی خود هیچ خبر مبنی برخداحافظی سپیده توکلی منتشر نکرد.

سپیده توکلی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی جی پلاس با گلایه از رفتار زشت فدراسیون با او به یک جمله اکتفا کرد و گفت: آن ها حتی اجازه ندادند متن خداحافظی ام را بخوانم!

دیدگاه تان را بنویسید