جی پلاس

درخت 166 میلیاردی در ورزش ایران!

یکی از عجیب ترین درختکاری های تاریخ ایران را می توان به نام فوتبال و مارک ویلموتس بلژیکی ثبت کرد که در نهایت 166 میلیارد آب خورد!

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، 15 اسفند روز درختکاری است و هرساله ارگان ها و چهره های مطرح به صورت نمادین درختچه هایی را می کارند؛ اما یکی از به یادماندنی ترین درختکاری ها مربوط به مرد بلژیکی و نحس فوتبال ایران بود!

مارک ویلموتس که برای امضای قرارداد با فدراسیون فوتبال به ایران آمده بود روز 25 اردیبهشت بعد از بازدید از امکانات تیم ملی، درخت صلح و دوستی را کاشت؛ درختی که بعدها حاشیه ساز ترین درخت شد!

بسیاری به طنز می گویند 166 میلیاردی که حضور این مربی بلژیکی در ایران برای فدراسیون آب خورد، دستمزد همین درخت کاشتن او بود.

یک سال و 10 ماه پیش کمتر کسی تصور می کرد که تنها نتیجه سودمند حضور ویلموتس در ایران همین تک درخت باشد. هرچند که امروز هرکسی راهش به سمت کمپ تیم ملی بیفتد و نام ویلموتس را پای درخت ببیند فقط افسوس می خورد.

شاید وجود این درخت برای بسیاری درس عبرت باشد و هر مدیری با دیدن آن به یاد این اتفاق عجیب بیفتد و بیشتر از قبل مراقب تصمیمات خود باشد.

این درخت همچون خاطیان پرونده ویلموتس هنوز سرجای خود قرار دارد و  هنوز هیچ یک از آن ها به سزای عمل خود نرسیدند. شاید یک روز این نهال ویلموتس به هردلیلی از بین برود اما به نظر نمی رسد تحت هیچ شرایطی مقصران پرونده مورد بازخواست قرار بگیرند و تکلیف پول هایی که از بیت المال به مرد بلژیکی داده شد، مشخص شود.

 

 

 

 

درختکاری ویلموتس

 

 

دیدگاه تان را بنویسید