کفاشیان: رئیس آینده فدراسیون باید در باتلاق بدود/ من بودم ویلموتس را برکنار نمی‌کردم

رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: رئیس آینده فدراسیون فوتبال کار بسیار سختی دارد و از نظر من او باید در یک باتلاق بدود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ علی کفاشیان، رئیس سابق فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آینده رئیس فدراسیون جدید را چگونه می‌بیند، گفت: الان کار کردن در فدراسیون خیلی سخت است و رئیسی که می‌آید باید تصور کند در باتلاقی بدود که این کار خیلی سخت است.

فارس نوشت: وی با اشاره به مشکلاتی که در این سال‌ها برای تبلیغات محیطی به وجود آمده است، گفت: یک بخش از این موضوع مربوط به سازمان لیگ است و بخشی مربوط به فدراسیون که عمده آن بین‌المللی است. ما یکی از درآمدهای اصلی‌مان در سال‌های اخیر تبلیغات محیطی بود، اگرچه زیاد پول نگرفتیم، اما یا آنها را از AFC گرفتیم  یا فیفا.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال درمورد اینکه چرا می‌خواستند کی‌روش از کار برکنار شود، تصریح کرد: وزارت وقت می‌گفت این مربی را بردارید و در اواخر کار او، آقای تاج رئیس فدراسیون بود. این را هم بگویم که او تیم ملی را به جام جهانی برد و زورش هم می‌رسید، اما بارها شده بود که 7-8 ماه حقوقش را نگرفت و می‌توانست شکایت کند، اما این کارها را نکرد.

کفاشیان درمورد مشکلات حضور ویلموتس تصریح کرد: این مربی نتایج خوبی نگرفت، اما اگر من بودم او را حفظ می‌کردم و می‌گفتم تیم ملی را به جام‌جهانی ببر. اگر او تیم ملی را به جام جهانی نمی‌برد خود به خود قراردادش فسخ می‌شد. سلیقه آقای تاج در آن زمان به شکلی بود که من بیایم و به او کمک کنم، اما من بیشتر خودم را به سمت نایب رئیسی آسیا کشاندم. او از افرادی مشورت گرفت و انصافاً هم تحت فشار بود. این را هم بگویم نباید همه تقصیرها را گردن هیأت رئیسه بیفتد، چون ممکن است یک مربی خوب از آب دربیاید و یک مربی بد. اگر ویلموتس در کارش نتیجه می‌گرفت همه به به و چه چه می‌کردند.

دیدگاه تان را بنویسید