رکورددار دوی ۶۰ متر زنان ایران در گفت وگو با جی پلاس؛

فرزانه فصیحی: قطعا در آینده رکوردهایم بهتر می شود/ وضعیت دوومیدانی باید هرچه زودتر مشخص شود

ملی پوش دونده ایران گفت: امیدوارم تکلیف دوومیدانی هر چه زودتر مشخص شود چون ورزشکاران در حال اذیت شدن هستند.

لینک کوتاه کپی شد

فرزانه فصیحی رکورددار 60 متر دوومیدانی زنان ایران در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص کسب مقام نخست در دو 100 متر جایزه بزرگ اظهار کرد: تلاش کردم مسابقه خوبی بدهم اما همیشه برای من در ورزشگاه آفتاب باد منفی بوده و روز مسابقه هم همینطور بود که روی رکورد خیلی تاثیر می‌گذارد. اولین مسابقه را پشت سرگذاشتم و رقابت‌های بعدی قطعا بهتر خواهد شد؛ اگر باد نباشد و شرایط خوبی داشته باشم قطعا رکورد بهتر خواهد بود و امیدوارم همین اتفاق رخ دهد.

او ادامه داد: خداروشکر مسابقات شروع شد. واقعا باعث خوشحالی تمام ورزشکاران است؛ کرونا شرایط را برای همه سخت کرد به خاطر اینکه تمرین‌های بچه‌ها با وقفه روبه رو شد و از نظر بدنی افت کردیم. با توجه به در پیش رو نبودن مسابقه بین‌المللی درست نیست مفاصل و عضلات  این همه تحت فشار باشد. من هم فشار تمریناتم را کم کردم و برای سال آینده سخت تمرین می کنم چون مسابقات جهانی در پیش داریم و بعد از آن مسابقات کسب سهمیه المپیک هم هست.

فصیحی با اشاره به شرایط کنونی دوومیدانی بانوان اظهار کرد: ورزشکاران مستعدی در بخش بانوان داریم که انگیزه بالایی دارند اما برای رسیدن به رکوردهای خوب تمرین زیادی باید داشته باشند.

او در پایان صحبت‌های خود گفت: امیدوارم به زودی تکلیف دوومیدانی روشن شود چون ورزشکاران اذیت می‌شوند و حقشان خیلی بیشتر از این‌ها است و شرایط باید هر چه زود تر ثبات پیدا کند.  

 

دیدگاه تان را بنویسید