قایقران تیم ملی در گفت وگو با جی پلاس؛

مهسا جاور: شرایط کاندیداتوری ریاست کمیسیون را نداشتم/ رییس جدید دغدغه‌اش فقط ورزشکاران باشد

عضو جدید کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک گفت: کسی که مسئولیتی قبول می‌کند تعهدی نسبت به آن دارد و من در خودم نمی دیدم که کاندید ریاست کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک شوم.

لینک کوتاه کپی شد

مهسا جاور در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس، در خصوص وضعیت فعلی خود و تمریناتش در خانه اظهار کرد : کرونا همه چیز را به هم ریخته، هیچ مسابقه و اردویی برگزار نمی‌شود و مشخص نیست چه اتفاقی خواهد افتاد. با تمام این تفاسیر من در شهر خودم و درکنار همسرم هردو در فضای باز تمریناتمان را انجام می‌دهیم و سعی می‌کنیم آمادگی‌ تقریبی‌مان را نگه داریم تا ببینیم شرایط چگونه پیش می‌رود. از آن جایی که دوسال هست که اردو نشین نیستم در جریان کارهای فدراسیون هم قرار ندارم.

او در مورد عضویت خود در کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک گفت: من به عنوان عضو جدید کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک انتخاب شدم. طبق برنامه فردا قرار است جلسه‌ای داشته باشیم که ریاست جدید را انتخاب کنیم تا این کمیسیون خیلی سریع تر جا بیفتد و کار‌هایی را برای جامعه ورزشی و ورزشکاران انجام بدهیم.

جاور با اشاره به اختلافات بوجود آمده در دوره قبل تصریح کرد: با توجه به اینکه کمیسیون مستقیما به ورزشکاران ارتباط دارد خیلی مهم است که مشکلی نباشد. هرکسی به ریاست می‌رسد فرقی نمی‌کند چون این کمیسیون متشکل از قهرمانان نامدار کشور است که خودشان زمانی زحمت کشیدند، ورزشکار بودند، حواشی ورزش را می‌شناسند و افرادی بودند که مشکلات ورزشکاران را از نزدیک لمس کرده‌اند. به نظر من دوره قبل اختلافات بدی وجود داشت. چون ما همه ورزشکار هستیم و قصد داریم با کمک هم کاری را انجام بدهیم و قرار نیست با به ریاست رسیدن یا نرسیدن کسی فرقی در هدفمان ایجاد شود. هر کسی که انتخاب شود فرقی ندارد مهم این است که دغدغه‌اش فقط ورزشکاران باشد و قدمی برای آن‌ها بردارد.

جاور در پاسخ به این سوال که چرا تمایلی به کاندیدا شدن نداشت گفت: فردی باید کاندیدا شود که زمان زیادی برای انجام این مسئولیت بزرگی که دارد بگذارد. وقتی کسی مسئولیتی را قبول می‌کند یک تعهدی نسبت به آن دارد و خیلی مهم است که آن را کاملا اجرا کند و من چون شهرستان هستم این شرایط را نمی‌بینم آن طور که باید خودم را وقف این مسئولیت کنم و به خودم اجازه ندادم که به این سمت مهم نزدیک شوم.

ملی پوش المپیکی قایقرانی بانوان در پایان درباره شرایط قایقرانی ایران اظهار کرد: بعد از روی کار آمدن علیرضا سهرابیان به عنوان ریاست فدراسیون شرایط خیلی بهتر شده است. سهرابیان رایزنی‌های زیادی برای جذب اسپانسر و قوی تر شدن قایقرانی انجام داده تا بتواند در این شرایط نابسامان کاری از پیش ببرد و امیدوارم تلاششان جواب بدهد و شرایط حتی از الان هم بهتر شود.

دیدگاه تان را بنویسید