گزارش جی پلاس از وضعیت ورزش جهان با کووید ۱۹

جهان ورزش زیرسایه کرونا

شیوع گسترده ویروس کرونا در جهان رقابت های ورزشی را در تمام سطوح تحت تاثیر قرار داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، شیوع گسترده ویروس کرونا و بیماری کووید 19 رقابت های ورزشی زیادی را در سرتاسر جهان تحت تاثیر قرارداد و باعث تعطیل آن ها شد.

11 فروردین

مرگ فوتسالیست 14 ساله براثر کرونا                        

نشریه «آبولا» پرتغال خبر داد ویروس کرونا باعث شد تا یک فوتسالیست 14 ساله جانش را از دست دهد. ویکتور گودینیو، بازیکن فوتسال 14 ساله امروز صبح در یکی از بیمارستان های پرتغال جان خود را از دست داد.  این بازیکن فوتسال جزو جوان ترین قربانیان ویروس کرونا به شمار می آید.

10 فروردین

کیلور ناواس در روزهایی که جهان با بحران کرونا روبرو است فرانسه را ترک کرد و به کشورش کاستاریکا بازگشت. دروازه‌بان پاری سن ژرمن با یک پرواز اختصاصی به همراه سه فرزند و همسرش به آمریکای مرکزی رفت که ۲۰۰ هزار دلار برایش هزینه برداشت.

شیوع ویروس کرونا در جهان به یک بحران بزرگ تبدیل شده است که زیان مالی و جانی زیادی به کشورها وارد کرده است.

کرونا به کشورهای آمریکای جنوبی هم رسیده است و باعث تعطیلی فوتبال در این کشورها شده است.

فدراسیون فوتبال اروگوئه با توجه به تعطیلی فوتبال این کشور به خاطر ویروس کرونا بیشتر کارمندان فدراسیون را اخراج کرد و در تصمیمی عجیب قرارداد اوسکار تابارس سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور را هم فسخ کرد.

تابارس از سال ۲۰۰۶ هدایت تیم ملی فوتبال اروگوئه را برعهده داشته و توانسته با این تیم نتایج خوبی به دست آورد.

ویروس کرونا که در چین شیوع پیدا کرد به سرعت به دیگر کشورهای جهان رسیده است. طبق اعلام خبرگزاری فرانسه ویروس کرونا به ۱۸۳ کشور جهان رسیده است و شمار مبتلایان به آن ۶۴۰۷۷۰ نفر شده است و جان بیش از ۳۰ هزار نفر را هم گرفته است. این درحالی است که ۱۳۰۶۰۰ نفر هم بهبود پیدا کرده اند و توانسته اند که این ویروس را شکست دهند.

9 فروردین

مربی تیم ملی پرو به خاطر نقض قرنطینه دستگیر شد

نولبرتو سولانو ستاره کهنه‌کار فوتبال پرو و باشگاه نیوکاسل در کشور پرو به دلیل تخطی از قوانین قرنطینه کرونا دستگیر شده است.                        

8 فروردین

تست کرونای احسان حدادی مثبت اعلام شد                        

دکتر سید اشکان اردیبهشت گفت: متاسفانه آزمایش کرونا احسان حدادی قهرمان شایسته المپیک مثبت اعلام شد. عضو ستاد مقابله با کرونا در ورزش و رئیس کمیته پزشکی فدراسیون دوومیدانی گفت: همان طور که پیشتر اعلام شد از روز چهارشنبه حدادی را به شکل دقیق تحت نظر داریم و کلیه اقدامات لازم از قبیل فراهم کردن تجهیزات پزشکی برای پیگیری درمان او انجام شده است. در این رابطه  توسط  متخصص عفونی ویزیت، داروهای لازم نیز برایش فراهم شد و  در منزل قرنطینه شد. وی افزود: با توجه به حمایت‌های فدراسیون پزشکی ورزشی و دانشگاه علوم پزشکی تهران، خوشبختانه روند مداوای حدادی در منزل به خوبی پیگیری می‌شود و به طور دقیق تحت نظر است. کلیه اقدامات با مشاوره متخصصین بویژه آقای دکتر صالحی متخصص عفونی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در حال پیگیری است. دکتر اردیبهشت یادآور شد: تغییر نگران کننده ای در وضعیت بالینی حدادی روی نداده و روند درمان رضایت بخش است.

7 فروردین

4 تیم برتر بوندس لیگای آلمان (بایرن مونیخ، لایپزیگ، دورتموند و بایرلورکوزن) در اقدامی ارزشمند به حمایت مالی از سایر تیم‌ها پرداخته‌اند. آن‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا به تیم‌های حاضر در دسته‌های پایین‌تر مبلغ 20 میلیون یورو کمک کرده‌اند.

کانر مک‌گرگور، قهرمان 31 ساله و پیشین مسابقات سبک وزن UFC کمک مالی قابل توجهی را برای مقابله با ویروس کرونا در کشورش ایرلند، اختصاص داد. مک‌گرگور در یک اقدام خیرخواهانه، یک میلیون یورو از حساب شخصی خود به بیمارستان‌های سنت جیمز، میتر، تالات، بیومونت و وینسنتس در منطقه لینستر که بیشترین آمار ابتلا به کرونا در ایرلند را داشته‌اند، پرداخت کرده است.ستاره مسابقات MMA در حال حاضر در منزل شخصی خود در دوبلین تمرین می‌کند و سفر خود به آمریکا به مناسبت روز «سنت پاتریک» را به دلیل سخت‌گیری‌های دولت آمریکا برای ورود مسافران خارجی، لغو کرده است. او از رئیس جمهور ایرلند، خواسته است تا مثل انگلیس، محدودیت‌های شدید ورود و خروج به این کشور را وضع کند.

 

6 فروردین

سازمان لیگ فوتبال ایتالیا در نظر دارد برای جبران ضرر‌های مالی وارد آمده به باشگاه‌های این کشور از دولت ایتالیا درخواست کمک کند.

باشگاه ترابوزان اسپور از منفی بودن تست کرونای حسینی و یارانش در این تیم خبر داد.

امین تیموری داور لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران چند روز پیش و در اواخر سال ۹۸ به ویروس کرونا مبتلا شد و پس از او همسرش هم از این طریق بیمار شد. این داور لیگ برتری در ابتدای بیماری خود تنگی نفس شدید و مشکل تنفس داشت اما حالا و با قرنطینه ۱۱ یا ۱۲ روزه، حال او و همسرش رو به بهبود است و به نظر می‌رسد آن‌ها می‌توانند این بیماری را شکست دهند.

 

5فروردین

تست کرونای مارکو اسپورتیلو دروازه‌بان آتالانتای ایتالیا مثبت اعلام شد.

ایزابل دیاز شهردار مادرید اعلام کرد ؛ باشگاه رئال مادرید مبلغ زیادی برای مبارزه با کرونا به شبکه بهداشت و درمان اسپانیا کمک کرده است.

رینا دروازه بان سابق لیورپول و تیم ملی اسپانیا گفت: فکر می کنم به کرونا مبتلا شده بودم اما از من آزمایش نگرفتند؛ نگران کسانی هستم که در آپارتمان 70 متری با دو فرزند زندگی می کنند.

کرونا، المپیک توکیو را هم به تعویق انداخت

نخست‌وزیر ژاپن اعلام کرد با «توماس باخ» رئیس کمیته بین‌المللی المپیک برای تعویق مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو به توافق رسیده است.«آبه شینز» می‌گوید نزدیک‌ترین زمان برگزاری المپیک توکیو تابستان ۲۰۲۱ خواهد بود.

4 فروردین

ون در برگ شناگر بازنشسته آفریفای جنوبی به ویروس کرونا مبتلا شد.

کمیته ملی المپیک هلند امروز در بیانیه ای خواستار تعویق بازی های ۲۰۲۰ توکیو شد.

رییس کمیته بین المللی پارالمپیک گفت: از تصمیم کمیته بین المللی المپیک برای رقابت‌های توکیو حمایت می‌کنیم.

شانزدهمین دوره مسابقات جهانی ایروبیک ژیمناستیک به دلیل شیوع کرونا در باکو لغو، و به زمان دیگری موکول شد.

فدراسیون فوتبال امارات با درخواست باشگاه‌ها برای از سرگیری تمرینات با رعایت شروط و نکات بهداشتی موافقت کرد.

مدیریت باشگاه فوتبال بارسلونا تایید کرد یکی از اعضایش به کوید 19 مبتلا شد.

رییس فدراسیون جهانی دوومیدانی خواستار تعویق بازیهای المپیک توکیو شد.

مقامات ورزش فرانسه، کانادا و استرالیا اعلام کرده‌اند که حاضر نیستند سلامت ورزشکاران خود را در روزهای شیوع بحران کرونا به خطر بیندازند.

مسئولان ژاپنی اعلام کردند مراسم حمل مشعل المپیک ۲۰۲۰ توکیو بر اساس برنامه در پایان هفته آغاز خواهد شد.

مدیریت باشگاه ترابوزان اسپور اعلام کرد؛ تمامی اعضای این باشگاه شامل بازیکنان، کادر فنی و کارمندان اداری باید تست کرونا بدهند.باشگاه ترابوزان اسپور که با صدرنشینی در جدول رده‌بندی سوپرلیگ ترکیه یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است با انجام تست‌های کرونا می‌خواهد از سلامتی کامل بازیکنان و مربیانش اطمینان یابد. مجید حسینی در ترابوزان اسپور بازی می‌کند.

3 فروردین

کمیته بین المللی المپیک تسلیم کرونا شد؛ توکیو ۲۰۲۰ به تعویق افتاد.نشریه اسپانیایی آ.اس در خبری فوری از به تعویق افتادن بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد.

علیرضا جهانبخش فوتبال کشورمان مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال به ستاد هدایت کمک‌های مردمی جهت رفع بحران سلامت استان گیلان کمک کرد.                        

رسانه‌های ایتالیایی از تمدید شدن مدت تعلیق بازی‌های فوتبال این کشور و احتمال ممانعت از بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌ها تا فصل پاییز خبر داده‌اند.                        

به نظر می رسد که پائولو مالدینی و پسرش دنیل بعد از ابتلا به ویروس کرونا روند رو به بهبود خود را پشت سر گذاشته اند.  تصویری که از مالدینی ستاره فوتبال ایتالیایی در بیمارستان منتشر شد.

4eb9cb05-4b80-464b-9714-9a9f3dec1cfa

 

                 

کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی یوونتوس که این روزها در زادگاهش قرنطینه شده و تلاش می‌کند از ویروس کرونا در امان باشد، وسایلی را جهت مبارزه با این ویروس خریداری کرد. روزنامه «آس» خبر از خرید ۵۰ هزار ماسک و ۲۰۰ هزار روپوش مخصوص پزشکی توسط رونالدو داد، وسایلی که به بیمارستان‌های پرتغال اهدا شده است. 1280 نفر در پرتغالی کرونا گرفته‌اند و ۱۲ نفر جان خودشان را از دست داده‌اند.

تست کرونای مروان فلینی به عنوان اولین بازیکن سوپر لیگ چین مثبت اعلام شد.

 

تست کرونای پائولو مالدینی ستاره سال های دور میلان و تیم ملی ایتالیا مثبت شد. رسانه ها همچنین اعلام کردند که دانیله، پسر مالدینی هم به کووید 19 مبتلا شده است.

پائولو دیبالا که از چند روز پیش شایعه ابتلایش به کووید ۱۹ به گوش می رسید سرانجام این موضوع را تایید کرد.او با انتشار توییتی تایید کرد تست کرونای خودش و همسرش مثبت بوده است.

2 فروردین

 انریکه بونیا، رئیس لیگ دسته اول فوتبال مکزیک به جمع مبتلایان به ویروس کرونا پیوست.

ست کرونای وو لی، ستاره چینی اسپانیول، مثبت شد.

فدراسیون فوتبال السالوادور به دلیل شیوع کرونا در این کشور تنها بعد از گذشت ۱۱ هفته از رقابت های لیگ السالوادور (کلاسورا) قهرمان را مشخص کرده و جام را به تیم صدرنشین کنونی یعنی دپورتیوو اهدا کرده است

29 اسفند

بازیکنان و دیگر اعضای باشگاه مونشن‌گلادباخ آلمان برای کمک به اوضاع مالی باشگاه در زمان وقفه لیگ ، مبلغی از دستمزد خود را به باشگاه بخشیدند.

باشگاه هارتس اسکاتلند به دلیل توقف دیدار های فصل به دلیل شیوع کرونا، ۵۰٪ از دستمزد بازیکنانش را کاهش داد.

دو باشگاه لیورپول و منچستریونایتد اعلام کردند ؛ دستمزد کارگران استادیوم های آنفیلد و الدترافورد را با وجود تعطیلی رقابت‌ها تا پایان ماه آوریل خواهند پرداخت.

باشگاه فلامینگو اعلام کرد ، پس از نمونه گیری مجدد برای تشخیص صحت ابتلا به کرونای خورخه ژسوس سرمربی این تیم ، نتیجه آزمایش دوم منفی اعلام شد.

باشگاه فیورنتینا از ثبت ۱۰ نمونه جدید ابتلا به کرونا در این باشگاه خبر داد.

کلیه مسابقات فوتبال در انگلیس از جمله لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا تا 30 آپریل (11 اردیبهشت) تعطیل شد.

در ادامه لغو مسابقات به دلیل شیوع ویروس #کرونا، مسابقات هلند، اسپانیا و موناکو هم به تعویق افتادند تا هر 7 گرندپری ابتدایی فصل 2020 برگزار نشود.

لارپابلیکا مدعی شد گونسالو ایگواین و رودریگو بنتانکور علیرغم الزام به قرنطینه بودن به دلیل مثبت بودن تست دو بازیکن یوونتوس، تخلف کرده و راهی آرژانتین شده اند. پلیس تورین قصد متوقف کردن گونسالو ایگواین را داشته که این بازیکن ازمایشی مبنی بر منفی بودن تست کرونا نشان داده است.

تمام رقابت های ورزشی ترکیه به دلیلی شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی لغو شد.

فدراسیون فوتبال امریکا به دلیل شیوع ویروس کرونا ، ادامه رقابت های MLS را تا ۲۱ اردیبهشت به تعویق انداخت.

باشگاه فیورنتینا از ثبت 10 نمونه جدید ابتلا به کرونا در این باشگاه خبر داد و خاطر نشان کرد که سه تن از آنها در بیمارستان بستری شده‌اند.

28 اسفند

نتیجه آزمایش کروناویروس کوین دورانت، ستاره بسکتبال آمریکا مثبت اعلام شد. او اکنون نامدارترین ورزشکار دنیاست که به این ویروس مبتلا شده است.

پس از تعلیق لیگ برزیل ، فدراسیون فوتبال آرژانتین نیز به درخواست وزارت ورزش این کشور با انتشار بیانیه ای اعلام کرد ؛ تمامی فعالیت های فوتبالی اعم از لیگ ها در سطوح مختلف پس از شیوع کرونا به حالت تعلیق درآمد. از باشگاه ها خواسته شده تمرینات را متوقف کنند و اعضای خود را به خانه‌ها بفرستند.

 

 باشگاه هلاس ورونا تایید کرد ؛ ماتیا زاکاینی بازیکن این تیم به ویروس کرونا مبتلا شده است.

 باشگاه اسپانیول اعلام کرد که نتیجه تست کرونای شش نفر از بازیکنان و کادر فنی این تیم مثبت اعلام شده است. باشگاه اسپانیول همچنین اعلام کرد که احتمالا تعداد نفرات مبتلا به ویروس کرونا در این باشگاه در روزهای آینده افزایش خواهد یافت چرا که بازیکنان و کادر فنی این تیم تا چند روز پیش با هم در تماس بوده‌اند.

27 اسفند

باشگاه یوونتوس اعلام کرد تست کرونای بلیز متوئیدی مثبت اعلام شده است

 

پس از به تعویق افتادن جام ملت های اروپا، رقابت های کوپا آمریکا نیز به تعویق افتاد و این رقابت ها در تابستان ۲۰۲۱ برگزار می شود

نشریه «کایدو» ژاپن خبر داد تست کرونای کوزو تاشیما، رئیس فدراسیون فوتبال این کشور مثبت اعلام شده است.

لیگ حرفه‌ای فوتبال روسیه نیز به سرنوشت دیگر لیگ‌های اروپایی دچار شد و با اعلام اتحادیه فوتبال این کشور به خاطر جلوگیری از ویروس کرونا در نقاط مختلف روسیه، تا تاریخ 10 آوریل (22 فروردین 99) متوقف شد.

پس از لغو چند تورنمنت هزار امتیازی در استرالیا و آمریکا اکنون فدراسیون جهانی تنیس رقابت های پیش رو در اشتوتگارت آلمان، استانبول ترکیه و پراگ چک را نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق انداخت.

تست کرونای مارکو پانتلیچ ۴۱ ساله ملی پوش سابق این کشور و مهاجم سابق هرتابرلین، آژاکس و المپیاکوس مثبت اعلام شده است.

یوفا تصمیم گرفت به دلیل شیوع ویروس کرونا و به تعویق افتادن لیگ های باشگاهی جام ملت های 2020 که قرار بود در تابستان برگزار شود را به سال آینده موکول کند و در 2021 برگزار کند

باشگاه منچستریونایتد تمرین تیم تحت‌هدایت اولگنار سولسشایر را به خاطر ویروس کرونا لغو کرد.

مسابقات والیبال جام باشگاه‌های آفریقا به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

فدراسیون تونس اعلام کرد تمام مسابقات فوتبال تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمد.

کرونا مربی اسپانیایی را به کام مرگ کشاند

فراسیسکو گارسیا مربی ۲۱ ساله تیم اتلتیکو پورتادا آلتادا در اسپانیا که اهل شهر مالاگا بود، پس از ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

فرانسیسکو سرطان خون داشت و به همین دلیل ویروس کرونا او را ضعیف کرد تا اینکه در نهایت اپیدمی این روزهای جهان جان او را گرفت.

سرمربی فلامینگو کرونا گرفت

ویروس کرونا به برزیل هم رسیده است و باعث شد تا همه رقابت های فوتبالی در این کشور تعطیل شود. باشگاه فلامینگو برزیل اخیرا اعلام کرد که از همه بازیکنان و کادر فنی تست کرونا گرفته و تنها نتیجه یک تست مثبت بوده و آن هم تست سرمربی این تیم بوده است.

بر این اساس ژرژ ژسوس سرمربی پرتغالی فلامینگو به ویروس کرونا مبتلا شده و باید تحت مراقبت قرار گیرد. این مربی پرتغالی نتایج بسیار خوبی با فلامینگو کسب کرده تا جایی که فصل قبل توانست این تیم را به عنوان قهرمانی در جام لیبرتادورس برساند.

35 درصد تیم والنسیا کرونایی شدند

باشگاه والنسیا اعلام کرد ۳۵ درصد تیم (بازیکنان و کادر فنی) به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

26 اسفند

مربی فوتسال ایران در اثر ابتلا به کرونا درگذشت

احمد طاهری مربی با اخلاق و کاربلد فوتسال ایران به دلیل ناراحتی مغزی و ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

مرحوم طاهری ۴ ماه پیش عمل جراحی به خاطر تومور مغزی داشت و پس از ابتلا به ویروس کرونا به دلیل ضعیف بودن سیستم ایمنی بدنش فوت کرد.

آن مرحوم به‌عنوان سرپرست تیم بانک تجارت در دوران مرحوم ناصر حجازی و علی دایی، و پس از آن در قامت مربی تیم‌های پیمان و استقلال را هدایت کرد و سال‌ها به‌عنوان سرپرست در تیم‌های ملی خدمتگزاری کرد

لغو مراسم جشن تالار مشاهیر فوتبال انگلیس به خاطر کرونا

مراسم جشن تالار مشاهیر فوتبال انگلیس به خاطر شیوع بیماری کرونا لغو شد.

رئیس دادگاه جهانی حکمیت ورزش (CAS) به خاطر کرونا در استرالیا قرنطینه شد.

طبق ادعای یک سایت عربی، کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های حضوری‌اش را به حالت تعلیق درآورد.

25 اسفند

آزمایش کرونای دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید مثبت اعلام شده اما باشگاه آن را به طور رسمی اعلام نکرده است.

گارای مدافع والنسیا به کرونا مبتلا شده است همچنین تست پزشک این باشگاه هم مثبت اعلام شده است.

با اعلام باشگاه والنسیا، تست کرونای پنج بازیکن و اعضای اصلی این تیم مثبت اعلام شد.

24 اسفند

با تایید بازیکنان، تست کرونای دیپائولی و برژینسکی، دو بازیکن تیم سمپدوریا مثبت اعلام شده و شمار مبتلایان این تیم به 7 نفر رسیده است.

آزمایش کرونای سوک هیون جون بازیکن ملی پوش اهل کره جنوبی تیم تروا فرانسه مثبت اعلام شد. او اولین بازیکن حرفه‌ایست که در فرانسه به کرونا مبتلا شده است.

اقدام خیرخواهانه دو سوپراستار NBA پس از تعطیلی مسابقات بسکتبال

کوین لاو و یانیس یانیس آنته‌توکومپو، ستاره‌های دو باشگاه کلیولند و میلواکی، هرکدام 100 هزار دلار به اعضای باشگاه و کارمندان سالن‌های Rocket Mortgage Fieldhouse و Fiserv Forum اهدا کردند تا از ضرر مضاعف آنها به دلیل این تعطیلی جلوگیری کنند..

 

تست کرونای لوکا کیلیان، بازیکن باشگاه پادربورن آلمان مثبت بوده است.

23 اسفند

مثبت شدن تست بازیکن فیورنتینا

 با اعلام باشگاه فیورنتینا، تست کرونای دوشان ولاهوویچ، مهاجم 20 ساله این تیم مثبت اعلام شد.

ابتلای چهار بازیکن دیگر سمپدوریا به کرونا

چهار بازیکن دیگر از تیم سمپدوریا به ویروس کرونا مبتلا شدند. مانولو گابیادینی به چهار هم تیمی خود از جمله آلبین اکدال، مورتن ثورسبی، عمر کولی و آنتونیو لا گومینا ویروس را منتقل کرده است.

داور بازی خاطره‌ساز هم کرونا گرفت

دنیز آیتکین، داور آلمانی - ترکیه‌ای که به تازگی دیدار تیم‌های بروسیا مونشن گلادباخ و کلن را قضاوت کرده بود هم کرونا گرفت.

با اعلام باشگاه لگانس، مارتین اورتگا رئیس این باشگاه به ویروس کرونا مبتلا شده است

با اعلام فدراسیون فوتبال انگلیس، دیدار دوستانه این تیم با دانمارک و ایتالیا در ماه مارس نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمد.

رودی گوبرت، ستاره تیم بسکتبال یوتا جاز به دلیل اینکه پیش از مثبت اعلام شدت تست کرونایش بی‌مبالاتی کرده و ممکن است دیگران را آلوده کرده باشد عذرخواهی کردو

تمرینات بارسلونا تا اطلاع ثانویه تعطیل شد

باشگاه بارسلونا لحظاتی پیش با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که تمام تمرینات تیم به خاطر حفظ سلامت بازیکنان تا اطلاع ثانویه تعطیل است.

لیگ برتر انگلیس تا 4 آوریل (۱۶ فروردین) به تعویق افتاد.

باشگاه منچسترسیتی به دلیل مثبت اعلام شدن تست کرونای یکی از بستگان بنجامین مندی ، این بازیکن فرانسوی را ۱۴ روز در قرنطینه از دیگر اعضای تیم جدا خواهد کرد.

لغو بازی‌های لیگ قهرمانان و لیگ اروپا تا اطلاع ثانوی

یوفا رسما اعلام کرد تمامی تورنمنت های اروپایی از جمله لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد.

فدراسیون فوتبال آلمان اعلام کرد مسابقات بوندسلیگا پس از پایان هفته پیش رو (هفته بیست و ششم) تا ۲ آوریل (۱۴ فروردین) لغو خواهد شد

دروازه بان بورنموث هم کرونا گرفت

باشگاه بورنموث انگلیس طی بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد آرتور بروک، سنگربان ۴۰ ساله لهستانی این باشگاه به ویروس کرونا مبتلا شده است. این باشگاه همچنین تایید کرد چهار عضو کادرفنی تیم اول این باشگاه نیز به این ویروس مبتلا شده‌اند و از بازیکنان و اعضای باشگاه درخواست شده که در قرنطینه حضور داشته باشند.

رقابت های لوشامپیونه و لیگ ۲ فرانسه به دلیل شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمد.

کرونا یک تیم دیگر را هم به قرنطینه فرستاد!

باشگاه اورتون از قرنطینه شدن اعضای تیم و کادرفنی این باشگاه در پی وجود نشانه هایی از #کرونا در یکی از بازیکنان خبر داد

قرنطینه شدن 121 نفر در باشگاه یوونتوس

بعد از مثبت اعلام شدن تست کرونای دانیله روگانی، بازیکن باشگاه یوونتوس، این باشگاه ایتالیایی اعلام کرد که 121 نفر از اعضای این باشگاه که شامل بازیکنان، مدیران و اعضای کادر فنی هستند قرنطینه شده اند.

دور نخست رقابت های فرمول یک که قرار بود در ملبورن استرالیا برگزار شود به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد.

 کرونا به لیگ‌های فوتبال شرق آسیا 900 میلیون دلار ضرر زد

نشریه «الاتحاد» امارات خبر داد طبق آمار اعلام شده تا اینجای مسابقات فوتبال در لیگ های شرق آسیا تعطیلی مسابقات به خاطر ویروس کرونا مبلغ 900 میلیون دلار ضرر به این لیگ ها زده است.

لیگ های فوتبال چین، ژاپن و کره جنوبی بیشترین ضرر مالی را در دوران تعطیلی لیگ هایشان دیده اند. البته لیگ های استرالیا، اندونزی و تایلند نیز جزو متضرران هستند.

کرونا سفر ملی‌پوشان وزنه‌برداری را به کلمبیا لغو کرد

در حالی رقابت‌های وزنه‌برداری کلمبیا که حکم گزینشی المپیک توکیو را دارد، هفته آینده برگزار می‌شود که سفر نمایندگان ایران در این مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا در ایران و جهان کنسل شد.

یورو 2020 یک سال به تعویق می افتد

نشریه «اکیپ» فرانسه خبر داد که اتحادیه فوتبال اروپا بزودی با انتشار بیانیه ای مسابقات لیگ قهرمانان و لیگ اروپا را به خاطر می اندازد.مهمتر از آن مسابقات جام ملت های اروپا 2020 یک سال به تعویق می افتد و این رقابت از تابستان 2021 آغاز خواهد شد.

کرونا تمام مسابقات فوتبالی فرانسه را لغو کرد

نشریه «اکیپ» فرانسه خبر داد که دولت فرانسه در جلسه اضطراری اعلام کرد که تمام مسابقات فوتبال در این کشور به خاطر شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانویه لغو است.

کرونا میزبانی ایران در تنیس روی میز جوانان آسیای میانه را عقب انداخت

زمان برگزاری رقابت‌های تنیس روی میز جوانان قهرمانی آسیای میانه در ایران به تعویق افتاد.

کارگاه فیفا با حضور ایران و دیگر اعضای AFC در دبی لغو شد

فدراسیون بین المللی فوتبال(فیفا) اعلام کرد جلسه کارگاهی اش در ماه آوریل آینده به میزبانی دبی را به خاطر ویروس کرونا به تعویق انداخت.

بازیکن چلسی هم کرونا گرفت

با تایید باشگاه چلسی، کالوم هادسون اودوی به ویروس کرونا مبتلا شده و تمامی فعالیت های این باشگاه به حالت تعلیق درآمد.

تست کرونای یک بازیکن دیگر در لیگ بسکتبال NBA مثبت شد

پس از آنکه تست کرونا رودی گابرت بازیکن یوتا جاز مثبت اعلام و باعث شد لیگ NBA به تعطیلی کشیده شود حالا یک بازیکن دیگر هم به این ویروس مبتلا شده است. بر اساس اعلام رسانه‌های آمریکایی تست کرونا داناوان میشل دیگر بازیکن تیم بسکتبال یوتا جاز مثبت اعلام شد تا بازیکنان کرونایی NBA به عدد 2 برسد.

دیدار روز شنبه آرسنال و برایتون به دلیل مبتلا شدن میکل آرتتا، سرمربی آرسنال به ویروس کرونا به تعویق افتاد.

تست کرونای دیبالا مثبت شد؟!/ سرمربی آرسنال اولین کرونایی لیگ جزیره

بعد از اینکه روگانی بازیکن یوونتوس دچار بیماری کووید ۱۹ شد حالا برخی رسانه ها به نقل از دیبالا اعلام کرده که تست کرونای او هم مثبت شده است. باشگاه یوونتوس هنور این خبر را تایید نکرده اما این ستاره آرژانتینی در حال حاضر قرنطینه شده و برخی رسانه ها به نقل از خودش تست کرونای این بازیکن را مثبت اعلام کردند. 

آگرستی؛ یکی از خبرنگاران ایتالیایی اعلام کرده که این خبر درست نیست و هنوز جواب تست هیچ یک از بازیکنان یوونتوس به صورت رسمی اعلام نشده است. از سویی دیگر تست کرونای میکل آرتتا سرمربی آرسنال هم مثبت اعلام شده است و باید دید بعد از قطعی شدن اولین مورد ابتلا به ویروس کرونا در لیگ جزیره آیا مسئولان این لیگ را تعطیل می کنند یا خیر؟

 

22 اسفند

تمامی مسابقات جهانی تنیس در رده‌های مختلف لغو شد

شیوع ویروس مرگبار کرونا تمامی رقابت‌های ورزشی در سراسر دنیا را به تعویق انداخته و تمامی مسابقات رشته‌های مختلف یکی پس از دیگری لغو می‌شوند. در همین راستا فدراسیون جهانی تنیس نیز به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا کلیه مسابقات زیرمجموعه خود اعم از رقابت‌های فیوچرز و مسابقات رده‌های سنی پایه را تا تاریخ 20 آوریل لغو کرد. 

تمامی مسابقات و اردوهای کشتی تا اطلاع ثانوی لغو شد

در راستای مصوبات ستاد عالی مقابله با کرونا در ورزش فدراسیون کشتی بخشنامه‌ای را به همه هیأت‌های کشتی استان‌ها مبنی بر لغو تمامی اردوها و تمرینات ارسال کرد.

لغو مسابقات بین المللی بسکتبال جهان

فیبا برای حفظ سلامتی خانواده بسکتبال، همه مسابقات بین‌المللی این رشته را به حالت تعلیق درآورد.

لیگ فوتبال آمریکا (MLS) تعلیق شد

در تازه ترین اقدامات صورت گرفته در کشور آمریکا، لیگ فوتبال این کشور هم به مدت یک ماه تعلیق شده است تا از انتشار این ویروس جلوگیری شود.

این اتفاق در شرایطی رخ داده است که لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) هم به دلیل مثبت اعلام شدن یکی از بسکتبالیست‌های حاضر در این لیگ تا اطلاع ثانوی تعلیق شده است.

لغو بازی رئال-سیتی و یوونتوس-لیون در لیگ قهرمانان اروپا

به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا دیدار تیم‌های فوتبال یوونتوس و لیون در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا لغو شد. این در شرایطی است که روز گذشته اعلام شد که تست کرونای مدافع باشگاه یوونتوس مثبت اعلام شده است و بر این اساس باشگاه یوونتوس و اعضای آن در قرنطینه قرار گرفته‌اند. کریس رونالدو هم در مادیرا زادگاه خود تحت قرنطینه است. دیدار رفت دو تیم در فرانسه با یک گل به سود لیون به پایان رسید. کلیه فعالیت‌های فوتبالی و ورزشی کشور ایتالیا تعطیل است. این کشور یکی از مراکز گسترش ویروس کرونا در سطح جهان محسوب می‌شود و یکی از بالاترین آمار مرگ و میر را در اختیار دارد. دیدار منچستر سیتی و رئال مادرید در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به دلیل کرونا لغو شد.

تعطیلی لیگ های فوتبال ایران تا اطلاع ثانوی

تمامی مسابقات لیگ های فوتبال باشگاهی در لیگ برتر، دسته اول، دوم و سوم فصل 99-98 به تعویق افتاد.

مسابقات بادبانی انتخابی المپیک در ایتالیا لغو شد

مسابقات بادبانی انتخابی المپیک در ایتالیا به خاطر نگرانی از شیوع ویروس کرونا لغو شد.

پس از NBA؛ لیگ بسکتبال اروپا هم به خاطر کرونا تعطیل شد

مسابقات لیگ بسکتبال اروپا هم به خاطر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل شد.

دومین بازیکن سری آ هم کرونا گرفت/ سه بازیکن لستر قرنطینه شدند

سه بازیکنان باشگاه لسترسیتی انگلیس مشکوک به کرونا هستند و از تیم جدا شدند تا در قرنطینه قرار بگیرند.

باشگاه سامپدوریا اعلام کرد تست کرونای مانولو گابیادینی، مهاجم این باشگاه مثبت اعلام شده است.

کرونا به لیگ جزیره هم رسید

بازیکنان یک تیم در لیگ برتر انگلیس تست کرونا دادند، این در حالی است که فشارهایی برای تعلیق این لیگ وجود دارد.

فدراسیون شطرنج آسیا طی نامه‌ای، تمامی رویدادهای این رشته در آسیا را به دلیل شیوع کرونا به تعویق انداخت.

کرونا اولین مسابقه فصل فرمول یک را تحت تاثیر قرار داد؛ در پی مثبت اعلام شدن تست کرونای یکی از کارکنان تیم مک‌لارن این تیم از گرند پری استرالیا کناره‌گیری کرد.

لالیگا هم تا اطلاع ثانوی لغو شد

شیوع ویروس کرونا در اسپانیا باعث لغو رقابت های لالیگا شد و لیگ این کشور تا اطلاع ثانوی تعطیل شد. پیش از این هم سری آ به دلیل بیماری کووید 19 تعطیل شده بود.

کرونا همه چیز را برهم زد/ مشعل المپیک بدون تماشاگر روشن شد

مشعل بازیهای المپیک توکیو امروز در یونان بدون حضور تماشاگران روشن شد.

کرونا به بازیکنان رئال مادرید رسید/قوهای سپید قرنطینه شدند

رئال مادرید با انتشار بیانیه‌ای خبر مثبت بودن تست کرونا یکی از اعضای تیم بسکتبال را تائید کرد. تست کرونا تری تامپکینس، بازیکن ۲۹ ساله تیم بسکتبال رئال مادرید مثبت بوده است.با توجه به اینکه تیمهای بسکتبال و فوتبال رئال مادرید در شهرک ورزشی والدبباس تمرین می‌کنند، هر دو تیم قرنطینه خواهند شد.کلیه کارکنان شهرک ورزشی والدبباس و پرسنل رئال مادرید نیز قرنطینه خواهند شد.

رونالدو قرنطینه شد

باشگاه یوونتوس اعلام کرد که کریستیانو رونالدو با تیم تمرین نمی‌کند و برای احتیاط در مادیرا خواهد ماند چون با توجه به مثبت اعلام شدن تست کرونای دنیله روگانی، بازیکن تیم تورینی ممکن است ستاره پرتغالی نیز به این ویروس مبتلا شده باشد. 

کرونا به NBA رسید

اتحادیه بسکتبال NBA آمریکا اعلام کرد با مثبت اعلام شدم تست کرونای بازیکن تیم یوتاجاز تا اطلاع ثانوی رقابت‌های بسکتبال NBA تعلیق شد. در مدت تعطیلی، مسئولان برگزاری رقابت‌ها تقویم جدید بازی‌ها را تنظیم خواهند کرد. قرار بود یوتاجاز بامداد امروز (پنجشنبه) برابر اوکلاهما قرار گیرد و حتی بازیکنان آماده شروع بازی بودند ولی به دلیل اینکه تست کرونای رودی گوبرت، سنتر یوتا مثبت اعلام شد، این بازی و سایر بازی‌ها لغو شدند. بازی در شرایطی لغو شد که ابتدا همه تماشاگران، بازیکنان و مربیان نمی‌دانستند چه خبر است تا اینکه گزارشگر سالن اعلام کرد همه تماشاگران در امنیت هستند. تست کرونا داناوان میچل ستاره ملی پوش و همبازی رودی گوبر هم مثبت اعلام شد.

درگذشت یک ورزشی در مازندران به خاطر کرونا

دبیر هیات بوکس شهر بابل بر اثر ابتلا به کرونا از دنیا رفت.

کرونا میزبانی فوتسال آسیا را از ایران می گیرد؟

البته ترکمنستان برای برگزاری این بازی با تردیدهایی مواجه است و به نظر می رسد به خاطر شیوع ویروس کرونا و در مسیر مبارزه با این ویروس قصد میزبانی از این بازی ها را ندارد تا جایی که ایران – تایلند و کویت برای برگزاری این بازی ها اعلام آمادگی کرده اند. کنفدراسیون فوتبال آسیا برای اینکه تکلیف این بازی ها را مشخص کند از ترکمنستان خواسته هر چه سریعتر موضع نهایی خود را در این باره اعلام کند.ایران – کویت و تایلند در حالی برای برگزاری بازی ها اعلام آمادگی کرده اند که کشورهای درگیر با کرونا هستند. در این کش و قوس امارات که کمتر درگیر این ویروس است برای میزبانی این بازی ها اعلام آمادگی کرده و آنطور که از شواهد امر پیداست کنفدراسیون فوتبال آسیا بی میل نیست این امتیاز را به اماراتی ها اعطا کند.در روزهای آتی؛ تکلیف میزبانی مسابقات فوتسال قهرمانی 2020آسیا و انتخابی جام جهانی مشخص خواهد شد.

تعطیلی موزه رئال مادرید و مسابقات تنیس به خاطر کرونا

برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ، موزه رئال مادرید موقتا تعطیل شد. تور و موزه برنابئو سالانه بیش از ۱ میلیون بازدیدکننده دارد.

تمامی تورنمنت های تنیس به دلیل شیوع ویروس کرونا به مدت ۱ ماه و نیم به حالت تعلیق درآمد. بدین ترتیب بعد از لغو مسترز ۱۰۰۰ امتیازى ایندین ولز، مسترزهاى ۱۰۰۰ امتیازى میامى و مونته کارلو نیز لغو شدند.

بازیکن هانوفر به کرونا مبتلا شد

کشور آلمانی یکی از کشورهای اروپایی است که ویروس کرونا در آن روز به روز در حال بیشتر شدن است. کرونا فوتبال آلمان را هم تحت تاثیر قرار داده است. باشگاه هانوفر از مثبت شدن تست "تیمو هوبیرز" بازیکن این تیم خبر داد. طبق اعلام باشگاه هانوفر بازیکن این تیم در قرنطینه قرار گرفته است و از دیگر بازیکنان هم تست گرفته شده است تا از وضعیتشان اطمینان حاصل شود.

21 اسفند

تست کرونای بازیکن یوونتوس مثبت شد

یوونتوس اعلام کرده که دانیله روگانی، مدافع این تیم دچار ویروس کرونا شده است، هرچند که هنوز علامتی ندارد .

صالحی امیری کرونا نگرفته است

شایعه ابتلای رییس کمیته ملی المپیک به ویروس کرونا تکذیب شد.

کنگره فیفا به دلیل ویروس کرونا لغو شد

هفتادمین کنگره فیفا با اعلام این سازمان به تعویق افتاد و در زمان دیگری برگزار خواهد شد.

لغو دیدار اینتر-ختافه و سویا-رم توسط یوفا

یوفا برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا دو دیدار اینتر با ختافه و سویا با رم را در لیگ اروپا لغو کرد.

فینال جام اتحادیه فرانسه به خاطر کرونا به تاخیر افتاد

فدراسیون فوتبال فرانسه اعلام کرد که دیدار فینال جام اتحادیه به خاطر ترس از انتشار ویروس کرونا به تاخیر افتاد.

اقدام تحسین‌برانگیز هواداران ناپولی برای مقابله با ویروس کرونا

تیم فوتبال ناپولی در حالی خود را آماده بازی چهارشنبه هفته آینده با بارسلونا در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌کند که برخی هواداران این تیم ایتالیایی بلیت این بازی را برای حمایت از تیم‌شان در نوکمپ تهیه کرده و آماده سفر به اسپانیا بودند، اما با تصمیم مقامات ایالت کاتالونیا و نمایندگان باشگاه بارسلونا، این بازی به دلیل شیوع ویروس کرونا پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.بر اساس گزارش نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا، تصمیم به برگزاری بازی پشت درهای بسته، اما پنج هزار هوادار ناپولی را که بلیت این بازی را خریداری کرده بودند، تحت‌تأثیر قرار داد و آنها نمی‌توانند بازی را در نوکمپ تماشا کنند.  قیمت بلیت این بازی 70 یورو بود که به حساب آنها بازگردانده شد، اما هواداران ناپولی تصمیم گرفتند به مانند هواداران آتالانتا که آنها هم به دلیل مشابه شب گذشته (سه‌شنبه) از دیدن بازی تیم‌شان با والنسیا محروم بودند، این مبلغ را به منظور مبارزه با شیوع ویروس کرونا به نهادهای مربوطه اهدا کنند.این مبلغ در واقع به بیمارستان کوتونو می‌رسد که در تلاش برای مهار شیوع ویروس کروناست. هواداران ناپولی همچنین در تلاش هستند تا پول پرواز و هتل خود خود را هم بازپس بگیرند.

حرف های قهرمان کاراته جهان پس از شکست کرونا

اولین طلایی کاراته ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان پس از شکست ویروس کرونا خطاب به مردم مبتلا به این ویروس، گفت: تسلیم نشوید و مطمئن باشید پیروز می‌شوید.

تمام مسابقات ورزشی تا پایان فروردین ماه ۹۹ لغو شد

پس از جلسه ستاد عالی مقابله با کرونا در ورزش، تمامی رقابت‌های ورزشی تا پایان فروردین ۹۹ تعطیل شد.

دو قهرمان سابق کاراته ایران به کرونا مبتلا شدند

مجید عبدالحسینی ملی‌پوش سابق کاراته ایران و دارنده مدال طلای آسیا بدلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان کامکار قم بستری است اما مهدی عموزاده اولین طلایی کاراته ایران در رقابت های جهانی پس از ابتلا به کرونا و با بهبود وضعیت جسمانی از بیمارستان ترخیص شد.

جام جهانی ژیمناستیک در دوحه به تعویق افتاد

فدراسیون جهانی ژیمناستیک در پی شیوع کرونا مسابقات جام جهانی قطر را به تعویق انداخت.

راه مبارزه با کرونا از زبان کاپیتان تیم ملی شمشیربازی

کاپیتان تیم ملی شمشیربازی گفت: ترس و استرس ناشی از ویروس کرونا بر کشور سایه افکنده و برای پیشگیری از انتشار این ویروس رعایت نکات بهداشتی و حفظ خونسردی بهترین کار است.

مالکی که ترس را به جان بازیکنانش انداخت/ منفی شدن تست کرونای بازیکنان المپیاکوس

باشگاه المپیاکوس یونان اعلام کرد که بعد مثبت شدن تست کرونای مالک این باشگاه از تمام بازیکنان تست کرونا گرفت.

بعد از انجام تست ها مشخص شد که هیچ کدام از بازیکنان المپیاکوس مبتلا به کرونا نشدند. المپیاکوس فردا(پنجشنبه) قرار است در لیگ اروپا به مصاف ولورهمپتون برود.

مالک باشگاه المپیاکوس روز گذشته اعلام کرده بود که به کرونا مبتلا شده است. به همین خاطر مسئولان باشگاه ولورهمپتون خواهان لغو بازی با المپیاکوس شده بودند.

یوفا درخواست به تعویق افتادن یورو ۲۰۲۰ را رد کرد

با وجود پیچیده شدن شرایط در برخی از لیگ‌های داخلی فوتبال اروپا، یوفا فعلاً برنامه‌ای برای به تعویق انداختن جام ملت‌های اروپا ندارد.

"کرونا" مانعی برای قضاوت داور المپیکی ایران

سفر محمد مصلایی پور داور المپیکی کشورمان که قرار بود با دعوت اتحادیه جهانی کشتی برای قضاوت در رقابت های کسب سهمیه المپیک در قاره اروپا حضور یابد، لغو شد.

پاسخ منفی کنفدراسیون فوتبال آسیا به درخواست ترکمنستان برای حذف برخی کشورها

کنفدراسیون فوتبال آسیا به درخواست کشور ترکمنستان میزبان فوتسال جام ملت‌های آسیا مبنی بر حذف یکی دو کشور از این رقابت‌ها به خاطر ویروس کرونا پاسخ منفی داد.

لغو بازی منچسترسیتی و آرسنال

و به نقل از ساکرنت، قرار بود دیدار عقب افتاده منچسترسیتی و آرسنال در لیگ جزیره امشب در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر برگزار شود که این دیدار به دلیل ترس از شیوع بیماری کرونا لغو شد.

این اتفاق زمانی رخ داد که اوانجلوس مالک یونانی المپیاکوس و ناتینگهام فارست دچار کرونا شد و در بازی با آرسنال در لیگ اروپا حاضر بود. به این ترتیب برای جلوگیری از شیوع احتمالی این بیماری، مسئولان برگزاری بازیهای لیگ برتر انگلیس تصمیم به لغو این دیدار گرفتند.

پیش تر پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی خواستار لغو بازیهای لیگ جزیره برای جلوگیری از شیوع کرونا شده بود.

دست دادن بازیکنان و مربیان در لیگ عربستان ممنوع شد

سازمان لیگ برتر فوتبال عربستان دست دادن بازیکنان و مربیان در لیگ این کشور را به خاطر کرونا ممنوع کرد.

خطر کرونا از بیخ گوش ام‌باپه گذشت

ستاره فرانسوی تیم پاریسن ژرمن به ویروس کرونا مبتلا نیست.

کرونا از کلوپ جدا نمی شود!/ سرمربی لیورپول هم چنان اسیر ویروس جهانی

سرمربی لیورپول برای دومین بار بعد از سوال درباره ویروس کرونا با یک خبرنگار دچار چالش شد.

همدردی سرمربی والیبال با مردم ایران/ویروس کرونا برای شما چیزی نیست!

ایگور کولاکوویچ در پیام اینستاگرامی با ایرانیان ابراز همدردی کرد.

تعویق مسابقات وزنه برداری انتخابی المپیک بخاطر کرونا و بلاتکلیفی ایرانی ها

مسابقات وزنه برداری قاره های اروپا و آفریقا به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد اما هنوز برگزاری قهرمانی آسیا در بلاتکلیفی به سر می برد.

درخواست رسمی فدراسیون‌های فوتبال اروپا از یوفا برای تعویق یورو ۲۰۲۰

فدراسیون‌های فوتبال اروپا با ارسال درخواست‌های رسمی به یوفا خواهان تعویق یورو ۲۰۲۰ شدند.

لیگ پرتغال پشت درهای بسته

لیگ پرتغال برای یک هفته تمام بازی هایش پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

مالک باشگاه سابق انصاری فرد به کرونا مبتلا شد

مالک باشگاه ناتینگهام فارست انگلیس به ویروس کرونا مبتلا شد.

لالیگا هم بدون تماشاگر شد

طبق اعلام اتحادیه لالیگا، دو هفته آینده فوتبال اسپانیا بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

دیدار لاسک - منچستر یونایتد پشت درهای بسته

با اعلام مسئولان برگزاری لیگ اروپا دیدار تیم‌های لاسک و منچستر یونایتد پشت درهای بسته برگزار می‌شود.

احتمال لغو لیگ قهرمانان و لیگ اروپا به خاطر کرونا

یک رسانه اسپانیایی خبر داد که یوفا قصد دارد مسابقات لیگ قهرمانان و لیگ اروپا را به تعویق بیندازد.

لغو رقابتهای جام جهانی فوتبال هفت نفره

با توجه به شیوع ویروس کرونا در دنیا، از سوی فدراسیون جهانی، رقابتهای جام جهانی فوتبال هفت نفره لغو و به زمان دیگری موکول شد.

کرونا بازی امارات با تاجیکستان را هم لغو کرد

دیدار تیم ملی امارات با تاجیکستان به خاطر شیوع ویروس کرونا لغو شد.

لغو میزبانی ایران از ۳ رویداد بین المللی تکواندو بدلیل کرونا

میزبانی ایران از ۳ رویداد بین المللی تکواندو بدلیل شیوع کرونا که قرار بود از ۲۸ فروردین ماه به میزبانی کیش برگزار شود، لغو شد.

والیبال جام باشگاه های آسیا به تعویق افتاد

با اعلام کنفدراسیون آسیا، مسابقات جام باشگاه‌های والیبال مردان به مردادماه موکول شد.

برگزاری بازی های بایرن مونیخ پشت درهای بسته

تیم فوتبال بایرن‌مونیخ به خاطر شیوع ویروس کرونا تا یک ماه پشت درهای بسته «آلیانتس» بازی خواهد کرد.

پیام بازیکن سرشناس ایتالیایی برای مردم گرفتار کرونا/عکس

فرانچسکو کاپوتو، مهاجم تیم ساسولو ایتالیا پس از گلزنی برای تیم با استفاده از یک پلاکارد جالب تلاش کرده به مردم کشورش روحیه دهد و آن‌ها را تشویق به ماندن در خانه کرده است.

فیفا به طور رسمی اعلام کرد/ بازی‌های انتخابی جام جهانی در آسیا به تعویق افتاد

فدراسیون جهانی فوتبال از به تعویق افتادن مسابقات انتخابی جام جهانی در قاره آسیا خبر داد.

ابتلای وزیر ورزش به کرونا تکذیب شد

مازیار ناظمی خبر ابتلای وزیر ورزش به بیماری کرونا را تکذیب کرد.

لغو مسابقات تیراندازی آزمایشی المپیک

فدراسیون جهانی تیراندازی از لغو مسابقات آزمایشی المپیک در این رشته به خاطر شیوع ویروس کرونا خبر داد.

۶ دیدار AFC CUP به خاطر کرونا لغو شد

شش دیدار دیگر از مسابقات AFC CUP به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد.

(این گزارش به روز رسانی شده است.)

دیدگاه تان را بنویسید