جی پلاس

تست کرونای دیبالا مثبت شد؟!/ سرمربی آرسنال اولین کرونایی لیگ جزیره

آرتتا سرمربی آرسنال به کرونا مبتلا شدو بازی تیمش برابر برایتون به تعویق افتاد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس،  بعد از اینکه روگانی بازیکن یوونتوس دچار بیماری کووید ۱۹ شد حالا برخی رسانه ها به نقل از دیبالا اعلام کرده که تست کرونای او هم مثبت شده است. باشگاه یوونتوس هنور این خبر را تایید نکرده اما این ستاره آرژانتینی در حال حاضر قرنطینه شده و برخی رسانه ها به نقل از خودش تست کرونای این بازیکن را مثبت اعلام کردند. 

آگرستی؛ یکی از خبرنگاران ایتالیایی اعلام کرده که این خبر درست نیست و هنوز جواب تست هیچ یک از بازیکنان یوونتوس به صورت رسمی اعلام نشده است و بازیکنان بنا به احتیاط در قرنطینه هستند و دیبالا کرونا ندارد.

از سویی دیگر تست کرونای میکل آرتتا سرمربی آرسنال هم مثبت اعلام شده است و باید دید بعد از قطعی شدن اولین مورد ابتلا به ویروس کرونا در لیگ جزیره آیا مسئولان این لیگ را تعطیل می کنند یا خیر؟

البته بعد از این اتفاق دیدار روز شنبه آرسنال و برایتون به دلیل مبتلا شدن میکل آرتتا، سرمربی آرسنال به ویروس کرونا به تعویق افتاد.

 

آرتتا درباره مبتلا شدن به این بیماری گفت: ناامید کننده است اما من وقتی احساس ضعف شدیدی کردم تست دادم و مثبت بود. قطعا هرزمانی که اجازه بدهند به سرکارم برمی گردم.

دیدگاه تان را بنویسید