اقدام تحسین‌برانگیز هواداران ناپولی برای مقابله با ویروس کرونا

هواداران تیم فوتبال ناپولی که نمی‌توانند بازی تیم‌شان با بارسلونا را از نزدیک تماشا کنند، دست به اقدامی خیرخواهانه زدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌تیم فوتبال ناپولی در حالی خود را آماده بازی چهارشنبه هفته آینده با بارسلونا در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌کند که برخی هواداران این تیم ایتالیایی بلیت این بازی را برای حمایت از تیم‌شان در نوکمپ تهیه کرده و آماده سفر به اسپانیا بودند، اما با تصمیم مقامات ایالت کاتالونیا و نمایندگان باشگاه بارسلونا، این بازی به دلیل شیوع ویروس کرونا پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

بر اساس گزارش نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا، تصمیم به برگزاری بازی پشت درهای بسته، اما پنج هزار هوادار ناپولی را که بلیت این بازی را خریداری کرده بودند، تحت‌تأثیر قرار داد و آنها نمی‌توانند بازی را در نوکمپ تماشا کنند.  

قیمت بلیت این بازی 70 یورو بود که به حساب آنها بازگردانده شد، اما هواداران ناپولی تصمیم گرفتند به مانند هواداران آتالانتا که آنها هم به دلیل مشابه شب گذشته (سه‌شنبه) از دیدن بازی تیم‌شان با والنسیا محروم بودند، این مبلغ را به منظور مبارزه با شیوع ویروس کرونا به نهادهای مربوطه اهدا کنند.

این مبلغ در واقع به بیمارستان کوتونو می‌رسد که در تلاش برای مهار شیوع ویروس کروناست. هواداران ناپولی همچنین در تلاش هستند تا پول پرواز و هتل خود خود را هم بازپس بگیرند.

ایتالیا که قلب شیوع ویروس کرونا در قاره اروپاست، در حال حاضر در قرنطینه است تا جلوی پیشرفت بیشتر این ویروس در این کشور گرفته شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید