راه مبارزه با کرونا از زبان کاپیتان تیم ملی شمشیربازی

کاپیتان تیم ملی شمشیربازی گفت: ترس و استرس ناشی از ویروس کرونا بر کشور سایه افکنده و برای پیشگیری از انتشار این ویروس رعایت نکات بهداشتی و حفظ خونسردی بهترین کار است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،  «مجتبی عابدینی» که عنوان چهارم شمشیربازی المپیک 2016 ریو را در کارنامه دارد اظهار داشت: رسانه ملی و دست‌اندرکاران بهداشت ایران پیام‌های لازم در جهت پیشگیری به مخاطبان و شهروندان ارائه می‌کنند. عمل به این توصیه‌ها و رعایت اصول بهداشتی نخستین راهکار پیشگیری از کرونا است. اینکه مردم بدون دلیل از خانه‌ها خارج نشوند یکی دیگر از توصیه‌ها است. ماندن در خانه می‌تواند کمک زیادی به کنترل این ویروس کند.

کاپیتان تیم ملی اسلحه سابر با اشاره به استرس این ویروس در کشور گفت: بسیاری از متخصصان باور دارند که استرس سطح مقاومت بدن را پایین خواهد آورد. مردم باید از ترس و استرس دوری کنند. با این روش می‌شود کرونا را شکست داد. برای شکست این ویروس اراده قوی لازم است.

وی در پایان با اشاره به اقدام برخی ورزشکاران در پیگیری تمرینات در محیط خانه عنوان کرد: سخت است برای ورزشکار تا در محیط آپارتمان تمرین کند. من خودم فعلا تمرینی در دستور کار ندارم اما شیوع این ویروس کار را سخت کرده است. لغو تورنمنت‌ها و برخی مسابقات معتبر از دیگر تبعات این ویروس است.

دیدگاه تان را بنویسید