سید حبیب الله موسوی ‌بهار روز شنبه در آیین بهره برداری از مرکز جامع خدمات سلامت روستای حسین‌آباد شهرستان بهار
طرح پرونده الکترونیک سلامت و سامانه سیب در استان را از اقدامات ارزشمند دانست و افزود: تاکنون برای یک‌ میلیون و 600هزارنفر پرونده الکترونیک سلامت تشکیل شده است که با اطلاع‌رسانی بیشتر بقیه افراد نیز برای تکمیل پرونده اقدام کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان خاطر‌نشان کرد: مراکز جامع سلامت با قدمت بالای 50 سال و در فضای ناشایست و نامطلوب خدمت ارائه می‌دادند و این کم‌توجهی‌ها آسیب بسیاری را متوجه حوزه بهداشت کرد.
نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: دولت و مجلس برای اهمیت و توجه بیشتر به سلامت و بهداشت و درمان است عزمی جدی دارد.
محمدعلی پورمختار افزود: موضوع بهداشت و درمان از مقوله‌های مهم کشور است و بر اساس فرمایشات و نظر مساعد مقام معظم رهبری طرح تحول سلامت در کشور اجرایی شد زیرا ایشان به 2 مقوله امنیت غذایی از نظر تامین خوراک و موضوع بهداشت و درمان تاکید داشتند که در هر 2 موضوع اقدامات خوبی انجام شده است.
وی اضافه کرد: با تصویب طرح تحول نظام سلامت در مجلس شورای اسلامی 180 هزار میلیارد ریال برای بهداشت و درمان در نظر گرفته شد تا به توقع به جای مردم در این حوزه پاسخ داده شود.
پورمختار با قدردانی از تلاش مسئولان دانشگاه و شبکه بهداشت و درمان برای تامین بودجه‌ها و تجهیزات مورد نیاز ابراز امیدواری کرد که در دوازدهمین دوره ریاست جمهوری نیز برای بهبود وضع روستاها و مناطق محروم بیش از پیش تلاش شود.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهار نیز اظهار کرد: مرکز جامع خدمات سلامت روستای حسین‌آباد کارخانه با اعتبار استانی 6 میلیارد ریال افتتاح شد.
محمد به‌نشان افزود: سال شروع مرکز جامع خدمات سلامت را دهه فجر سال 94 بوده و طرح در 2 طبقه با زیربنای 600 مترمربع احداث شده است.
2087/7523
خبرنگار: مرضیه بختیاری ** انتشاردهنده: زهراپیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.