مدیر شبکه بهداشت ودرمان گلوگاه از افتتاح 4 خانه بهداشت در هفته دولت خبر داد .

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلوگاه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به تشکیل مجمع خیرین سلامت گلوگاه از سال93 اظهار کرد: زمین مرکز دیالیز شهرستان گلوگاه به مساحت 600 مترمربع توسط یکی از خیّرین خریداری و با کمک 450 میلیون تومانی خیرین ساخته شد.

 نجفی تیرتاشی از تجهیز 600 میلیون تومانی این مرکز توسط دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد و افزود: مازندران نخستین استان و بهشهر  اولین شهرستانی بود که مرکز دیالیز را به بخش خصوصی واگذار کرد.

وی با بیان اینکه  شهرستان گلوگاه  26 بیمار دیالیزی دارد، ادامه داد: مرکز دیالیز گلوگاه با 7 تخت از اول شهریور آماده بهره برداری می شود البته این واگذاری به شرکت های خصوصی به معنای افزایش تعرفه نیست.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلوگاه با بیان اینکه کلنگ کلینیک تخصصی طوبی در دهه فجر 95 به زمین زده شد، گفت: این کلینیک در زمینی به مساحت 750 مترمربع با اعتبار حدود 1.5 میلیارد تومان تا پایان سال افتتاح می شود.

نجفی تیرتاشی از افتتاح 4 خانه بهداشت در هفته دولت خبر داد وگفت:2 خانه بهداشت 70 متری و 2 خانه بهداشت 90 متری با اعتباری 440 میلیون تومان در هفته دولت افتتاح می شود.

وی با اشاره به کلنگ زنی فاز دوم بیمارستان گلوگاه در هفته دولت ادامه داد: تا دو سال آینده 4هزار مترمربع به فضای بیمارستان شهرستان گلوگاه اضافه می شود که برای ساخت آن 10 میلیارد تومان پیش بینی شد و در چند مرحله تخصیص می یابد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلوگاه ساخت ستاد شبکه بهداشت به مساحت 1000 متر مربع با اعتبار 1.5 میلیارد تومان و ساخت پایگاه بهداشتی به مساحت 400 متر مربع با اعتبار 600 میلیون تومان را از پروژه های سال جاری اعلام کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.