ایرج شجاعی روز شنبه در نشست هم اندیشی با شورای خیران سلامت، اظهار کرد: 60 درصد اعتبار ساخت این مراکز را استانداری، 25 درصد از منابع دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و 15 درصد آن توسط خیران سلامت شهرستان تامین می شود.
وی بیان کرد: مرکز سرطان شناسی مهاباد در آستانه بهره برداری است، به زودی 100 تختخواب هم به ظرفیت بیمارستان این شهرستان افزوده می شود.
شجاعی افزود: مرکز فوق تخصصی مهاباد نیز در حال شکل گیری است و بیمارستان 305 تختخوابی نیز برای آینده برنامه ریزی شده است که همگی این طرح ها با تلاش دولت تدبیر و امید و مشارکت خیران سلامت میسر می شود.
رئیس شورای خیرین سلامت مهاباد نیز در این نشست گفت: طرح ساختمان دیالیز این شهرستان از اقدامات در دست اجرا شورا بوده که اکنون به علت تغییر قوانین کشور برای ساخت ساختمان های دیالیز که به بخش خصوصی واگذار شده بر این اساس اجرای این طرح فعلا متوقف است.
حمید هدایت فر اظهار کرد: پارسال 700 تا 800 میلیون ریال توسط خیران سلامت در بخش های مختلف سلامت شهرستان مهاباد هزینه شده است.
وی اضافه کرد: امسال نیز با تجهیز و رفع نیازهای بخش تازه تاسیس رادیولوژی بیمارستان مهاباد این بخش با مشارکت شورای خیران سلامت راه اندازی شد.
شهرستان مهاباد با حدود 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی دارای یک بیمارستان است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
3093**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.