مهدی خدابخشی روز شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا افزود: از آغاز طرح نوروزی تاکنون 89 مورد بازدید از مراکز عرضه قلیان انجام شده است.
وی اضافه کرد: از ابتدای امسال بازدید و سرکشی از مراکز عرضه قلیان جزو برنامه های اصلی معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان قرار گرفته و این طرح با جدیت و به صورت مستمر انجام می شود.
خدابخشی در ادامه با اشاره به فعالیت فراگیر بازرسان بهداشتی همدان گفت: از ابتدای اسفندماه سال گذشته تاکنون 35 هزار نفرساعت کار بازرسی از مراکز عرضه مواد غذایی استان انجام شده است.
وی بازدید از مراکز عرضه مواد غذایی را یکی از مهمترین برنامه ها در قالب اجرای طرح نوروزی عنوان کرد و گفت: در این طرح در بازرسی از مراکز صورت گرفته، 490 مرکز متخلف شناسایی شده که با تشکیل پرنده در مراجع قضایی، 79 مرکز به دلیل تخلف های مختلف تعطیل شدند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در قالب طرح نوروزی 32 هزار و 700 کیلوگرم مواد غذایی فاسد تاکنون در بازرسی‌های معاونت امور بهداشتی دانشگاه کشف و امحا شده است.
طرح سلامت نوروزی از 25 اسفندماه سال گذشته در سطح استان همدان آغاز شده است.
اخبار مهم خبرگزاری ایرنا کشور و استان همدان را به طور شبانه روزی از کانال خبری تلگرام ' اخبار ایرنا همدان ' به نشانی @irnahamadan دریافت کنید.
7520/1181
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.