به گزارش ایرنا دکتر جلال‌الدین امیری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این طرح 13 هزار مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در سطح شهرها و 470 مجتمع بین راهی تحت نظارت قرار می گیرند.
وی اظهار کرد: 138 بازرس بهداشت محیط در قالب 18 تیم بازرسی از ساعت 8 صبح تا 10 شب بر بهداشت مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی نظارت دقیق خواهند داشت.
وی اضافه کرد: طرح سلامت نوروزی تا 15 فروردین سال آینده اجرا می‌شود و تیم ‌های نظارتی در شهرستان‌های همدان، ملایر، نهاوند و اسدآباد به صورت شبانه هم فعال هستند.
معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان خاطرنشان کرد: مکان های بین راهی حداقل چهار بار و سالن ها و رستوران های پذیرایی و سامانه‌ های آبرسانی حداقل یک بار در طول اجرای برنامه مورد بازرسی قرار می گیرند.
وی افزود: تامین سلامت مسافران و شهروندان در ایام نوروز مهمترین هدف در اجرای طرح سلامت نوروزی است و پیشنهادات و شکایت های مردمی نیز به صورت شبانه‎روزی از طریق سامانه بهداشت 190 دریافت و توسط کارشناسان در اسرع وقت مورد پیگیری قرار می گیرد.

** وداع با قلیان سراها
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با تاکید بر تشدید برخورد با عرضه کنندگان قلیان گفت: گروه بهداشت محیط معاونت امور بهداشتی دانشگاه برخورد قاطع با عرضه کنندگان قلیان خواهد داشت.
امیری بیان کرد: جمع‎آوری قلیان از مراکز سربسته در قالب طرح هایی اجرا داریم و سال آینده با جدیت بیشتری ادامه می ‌یابد.
7525/6993
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار:اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.