به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی پناهنده ظهر سه شنبه در ششمین نشست شورای فرهنگی با محوریت برنامه ریزی مقوله نظارت بر امور بهداشتی نمازخانه‌ها و اماکن عمومی بین راهی در ایام پیش رو و سفرهای نوروزی و با تاکید بر تداوم فعالیت‌ها بیان کرد: در هر شرایطی ارتباط لازمه تداوم حیات است و جاده‌ها نیز اصلی‌ترین محور ارتباطی برای جابجایی تردد و حمل و نقل ملزومات جامعه است.

وی افزود: با توجه به اینکه یاد خدا آرامش دهنده قلب‌ها و نماز نیز در رأس همه امور است، باید در این ایام که در آستانه سال نو و افزایش سفرها هم هستیم، نگاه ویژه‌ای به وضعیت مجتمع‌های خدماتی واقع در محورها و نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی داشته باشیم.

پناهنده تاکید کرد: در امر سلامت مردم با هیچکس تعارف نداریم و مدیران مجتمع‌های خدماتی رفاهی باید به طور کامل نسبت به نظافت، ضد عفونی و تجهیز وضو خانه‌ها به آب گرم، مواد پاک کننده بهداشتی و نظافت مستمر اهتمام داشته باشند.

وی بابیان اینکه مقوله انتشار آلودگی اگر جدی گرفته نشود، همه مردم جامعه درگیر می‌شوند، گفت: با توجه به اینکه طبق آموزه‌های دینی و اخلاقی در مقابل بدن خود و همین طور حفظ سلامت مردم مسئول هستیم باید مدیران مجتمع با تلاش جدی در این زمینه اقدام کنند زیرا هزینه پیشگیری به مراتب ارزان‌تر از درمان است.

مدیرکل راهداری استان همدان یادآور شد: برنامه ریزی دقیق برای بازدید و الزام بر رعایت موارد لازم انجام و مستمر ادامه یابد و این مهم به رؤسای شهرستان‌ها اعلام و گوشزد شود که در کنار امور کاری و مأموریت‌های خود وضعیت مجتمع‌های خدماتی را مورد بازرسی قرار داده و گزارش دهند و رسیدگی به امور اعلام شده در اولویت باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از مدیران مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی خواست در ایام نوروز نسبت به نظافت، ضد عفونی و تجهیز وضو خانه‌ها و نمازخانه‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.