میثم خلجی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس اعلام مسوولان اجرایی استان، تا پایان هفته جاری تمامی مکان های ورزشی اعم از دولتی، خصوصی، باشگاه های خصوصی و دولتی، استخرها، کلاس های آموزشی، کلاس های داوری، مربیگری، سمینارها و سایر رویدادهای ورزشی تعطیل اعلام شده است.

وی اضافه کرد: با این حال برخی از باشگاه ها اصرار به فعالیت و اجرای برنامه روزانه خود دارند و مربیان و ورزشکاران خود را ملزم به حضور کرده اند که به طور قطع با این تخلف برخورد قانونی خواهد شد.

خلجی بیان کرد: هر گونه اجبار و الزام مدیران و مسوولان مراکز و اماکن ورزشی به شرکت مربیان و ورزشکاران در فعالیت های ورزشی تخلف بوده و برابر ضوابط با افراد متخلف برخورد می شود.

وی افزود: همچنین تمامی ایستگاه های ورزشی صبحگاهی در سطح استان تعطیل است.

نایب رییس هیات ورزش های همگانی همدان یادآور شد: این هیات بیشترین آمار ورزشکاران بیمه شده ورزشی در سطح استان همدان را دارا است و بر این اساس نقش مهمی در اطلاع رسانی و پیشگیری از ویروس کرونا دارد.

وی افزود: هم اینک کمیته پیشگیری از ویروس کرونا در هیات ورزش های همگانی استان همدان تشکیل شده و اطلاع رسانی گسترده را در آگاه سازی جامعه ورزشکاران برعهده داریم.

هیات ورزش های همگانی همدان دارای حدود ۳۰ هزار ورزشکار سازمان یافته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.