به گزارش خبرنگار مهر مراد ناصری پیش از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با «کرونا ویروس» بااشاره به پیش بینی تمهیدات لازم به جهت پیشگیری از شیوع این بیماری در شهرستان نهاوند گفت: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تحت مدیریت شبکه بهداشت و درمان در ضدعفونی کردن فضاهای آموزشی روستایی و شهری و تأمین اقلام بهداشتی در شهرستان و همچنین ضدعفونی مکرر خودروهای حمل و نقل عمومی اهتمام داشته باشند.

وی افزود: اداره صنعت و معدن شهرستان نهاوند بر واحدهای صنفی، نانوایان و اغذیه فروشی‌ها نظارت ویژه اعمال کند.

فرماندار نهاوند ضمن تاکید بر عدم برگزاری جلسات و گردهمایی‌ها، بر پایی هرگونه اردوی سیاحتی و زیارتی تا اطلاع ثانوی، تعطیلی امام‌زاده‌ها و بازارهای بهاره، گفت: اداره دامپزشکی بر چگونگی توزیع دام به خصوص پرندگان توجه ویژه‌تری داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: اداره ارشاد نظارت بیشتر بر فضای مجازی داشته باشد و از نشر هرگونه شایعه که موجب تشویش اذهان عمومی شود خودداری کند.

ناصری اقدامات بهداشتی لازم در مساجد و امامزاده‌ها و رستوران‌ها، گندزدایی مداوم ادارات و مساجد و اماکن نظامی و انتظامی و سرویس‌های بهداشتی موجود در اماکن عمومی را در راستای صیانت از بهداشت عمومی از کلیه ادارات شهرستان خواستار شد.

وی از متولیان اصلی مقابله با این بیماری در شهرستان خواستار اقدامات عملیاتی و پیشگیرانه شد و تاکید کرد: به بخشنامه و دستورالعمل بسنده نشود و همچنین با توجه به نگرانی خانواده‌ها هرچه سریع‌تر برای ایجاد شرایط عادی و آرام در جامعه تلاش شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.