حمید شانه ای روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این قرعه کشی مقابل حریفان مدعی مهمان هستیم با این حال تیم قدرتمندی را شکل داده و هدف اصلی ما صعود است.

وی افزود: امسال با حفظ اسکلت تیم سال گذشته و نیز با اضافه کردن چند بازیکن جوان و با تجربه بومی و همچنین چند بازیکن غیر بومی سعی در گرفتن نتایج قابل قبول در لیگ سه هستیم.

شانه ای خاطرنشان کرد: در جذب بازیکن از تمام ظرفیت های استان استفاده شده و اکثر بازیکنان سابقه بازی در لیگ ۲ کشور را دارند.

سرمربی ذوب و فلزات بهار یادآور شد: اکنون نیز در صورت رفع مصدومیت چند بازیکن کلیدی و حمایت مسئولان استان و شهرستان بهار می توانیم یکی از شانس های اصلی صعود به مرحله دوم مسابقات باشیم.

شانه ای با اشاره به بازی های تدارکاتی مقابل تیم های دسته دومی شهرداری و پاس افزود: با ۷۰ درصد ظرفیت تیم در ۲ بازی دوستانه اخیر مقابل شهرداری و پاس همدان حضور یافتیم و نتایج ثبت شده در این ۲ بازی باعث امیدواری است.

وی بیان کرد: برای کسب نتایج موفق در این دوره از مسابقات هم قسم شده ایم و به توانمندی شاگردان اعتقاد زیادی دارم.

سرمربی ذوب و فلزات با اشاره به اینکه مالک تیم از بخش خصوصی است، گفت: زارعی مدیر عامل باشگاه یک تنه ۲ رده جوانان و بزرگسالان را حمایت می کند و اکنون در لیگ جوانان نتایج خیلی خوبی کسب کرده ایم و با وجود صرف هزینه های بسیار ، مسئولان حمایت نمی کنند.

شانه ای با انتقاد از امکانات نامناسب ورزشگاه جوان بهار گفت: این ورزشگاه از نظر رختکن، جایگاه، نیمکت و پیست مناسب، سرویس بهداشتی و امکانات تمرینی شامل دیرک دروازه وضعیت خوبی ندارد.

وی از مسئولان خواست تا ضمن رسیدگی به ورزشگاه بهار، نسبت به تامین تجهیزات مورد نیاز اقدام کنند در غیراین صورت میزبانی از بهار گرفته می شود.

تیم ذوب و فلزات یکی از نمایندگان فوتبال همدان در لیگ دسته سه کشور است.

۷۵۲۰/۲۰۸۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.