به گزارش ایرنا در این دیدار که در راستای مسابقات هفته نهم لیگ برتر والیبال کشور انجام شد، در ست نخست تیم شهرداری ارومیه با نتیجه 25 بر 23 میزبان را شکست داد اما در سه ست دیگر تیم پیام با نتایج 25 بر 20، 25بر 20 و 25 بر 17 میهمان خود را شکست داد.
این دیدار بر اساس رای کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در ارتباط با بازی 2 هفته پیش تیم های خاتم اردکان و پیام خراسان در مشهد، بدون حضور تماشاچی برگزار شد.
بر اساس اعلام نظر کمیته انضباطی و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، با توجه به اظهارات حاضرین و گزارش ناظر به استناد ماده 1-4-6 قوانین رسمی والیبال نتیجه مسابقه 2 هفته پیش تیم های خاتم اردکان و پیام خراسان در مشهد به خاطر امتناع تیم خاتم اردکان از ادامه مسابقه، سه بر صفر به نفع تیم پیام خراسان اعلام گردید و در ارتباط با رفتار غیر ورزشی و توهین آمیز برخی تماشاگران و هواداران تیم پیام خراسان و هتک حرمت برخی بازیکنان تیم خاتم اردکان از سوی آنها و عدم کنترل تماشاگران توسط باشگاه پیام خراسان، با استناد به ماده 3 و ماده 1-4 آئین نامه انضباطی فدراسیون والیبال، تیم پیام خراسان به یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگر در بازی خانگی و پرداخت یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
در ادامه این رای آمده است: سرگروه تشویق کنندگان تیم پیام خراسان که با ترغیب تماشاگران و به کار بردن الفاظ ناشایست موجب برهم زدن فضای سالن مسابقه گردید، تا پایان فصل لیگ برتر سال 97 از حضور در سالن مسابقه والیبال محروم شد.
پس از صدور این رای علی شیخ الاسلامی، مدیر عامل باشگاه پیام خراسان در گفت و گو با رسانه ها از رای کمیته انضباطی در باره محرومیت هواداران مشهدی از تماشای این دیدار انتقاد کرد.
هم اکنون پیام خراسان با 18 بازی و 30 امتیاز در رده چهارم جدول 13 تیمی لیگ برتر والیبال قرار دارد.
3221 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.