به گزارش ایرنا، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر همدان اظهار داشت: امروزه تهاجم بیگانگان در سطح جهان به ویژه خاورمیانه باعث فساد، ظلم و بدبختی شده است تا جایی که تروریست ها حتی در کشورهای نظیر پاکستان، افغانستان و هندوستان در حین نماز دست به کشتار مردم بی دفاع می زنند.
وی اضافه کرد: دفاع جانانه مدافعان کشورمان سبب شده تا امنیت در کشور پا برجا باشد و طبق رهنمود رهبر معظم انقلاب باید شکرگذار همیشگی مدافعان کیان و مردم باشیم و تکریم از این مردان غیور وظیفه همگانی است.
امام جمعه همدان خاطرنشان کرد: دفاع مقدس نباید مختص یک هفته باشد و مردم باید همواره از مدافعان امنیت کشور تشکر کنند.
وی افزود: اگر مدافعان امنیت کشور نباشند، در تمامی عرصه ها دچار نا امنی و بحران می شویم و امروزه اقتدار ایران اسلامی مرهون دفاع و امنیت است.
خطیب جمعه همدان تاکید کرد: ارزش واقعی دفاع مقدس باید به خوبی بررسی و در بین آحاد جامعه نیز تبیین شود.
وی با اشاره به اینکه دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در مجمع جهانی سازمان ملل به دنبال تخریب ایران بود، گفت: این اقدام وی با تمسخر کشورهای حاضر مواجه شد.
خطیب جمعه همدان افزود: آمریکا مدعی است که ایران در خاورمیانه به دنبال کشورگشایی است در حالیکه فقط از کشورمان دفاع می کنیم.
وی خاطرنشان کرد: ترامپ و دولتمردان آمریکایی هیچ عزت و جایگاهی در جهان ندارند و آمریکا به شیر بی یال و کوپال تبدیل شده است.
امام جمعه همدان فضای مجازی را عامل گرانی دانست و خاطرنشان کرد: شبکه های مجازی با دروغ پردازی و تهمت، فضای موجود را ملتهب می سازد و عده ای نیز می خواهند مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین کنند.
آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه در 22 نقطه استان همدان برگزار می شود.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.