به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام حیدر مصلحی روز پنجشنبه در بیست و هشتمین یادواره شهدای روستای ' خیج ' از توابع بخش بسطام شهرستان شاهرود ، تغییرات مورد نظر دشمنان را در چهار بخش تشریح کرد.
وی افزود: تغییر در اصطلاحات انقلاب یکی از هدف های دشمن است ، مانند کلمه استکبار که با کمال تاسف عده ای در چند سال گذشته از کلمه قدرت های بزرگ به جای آن استفاده می کنند، در حالی که کلمه استکبار بار ارزشی و معنوی دارد.
حجت الاسلام مصلحی تغییر در مقدسات را یکی دیگر از خواسته های دشمنان خواند و ادامه داد: آن ها می خواهند آیین هایی مانند تشییع جنازه شهدا، یادواره شهدا و ذکر ایثارگری شهدا که تقویت کننده روحیه مقاومت است ، از سوی مردم فراموش شود.
وزیرسابق اطلاعات گفت: ما با مدیریت ولی فقیه طرح های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی می کنیم .
وی تغییر در نهادهای انقلاب و زیر سوال بردن آن ها را یکی دیگر از هدف های دشمنان اعلام کرد و گفت: در تحریم جدید آمریکا ، یکی از محوری ترین برنامه ها منزوی کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام مصلحی ایجاد تغییر در شخصیت ها را هدف دیگر دشمن اعلام کرد و گفت: آن ها با نفوذ بر روی شخصیت ها می خواهند دیدگاه آن ها را عوض کنند.
وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب برای هوشیاری در خصوص نفوذ دشمنان ادامه داد : دشمن طرحی را پیاده کرده تا با نفوذ دربرخی شخصیت های انقلابی ، افراد دیگری را کنار آن ها بکذارد تا اثرگذاری آن ها از بین برود .
حجت الاسلام مصلحی شهدا را جزو اندک افرادی خواند که در تعیین مسیر اشتباه نمی کنند.
وی افزود: شهید محسن حججی و دیگر شهدای مدافع حرم که جایگاه ویژه ای نزد مردم دارند ، راه خود را با هوشیاری درست انتخاب کردند.
وزیر سابق اطلاعات با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم ، گفت : امام حسین (ع) بعد از هزار سال از شهادت خود اکنون هم نشر مسایل دینی را در دنیا مدیریت می کند.
وی اجتماع 25 میلیون نفری شیعیان در اربعین پارسال را عامل بهت سیاستمداران و اندیشمندان دنیا خواند و گفت: در آیین اربعین پارسال ، دنیای استکبار اقدام به سانسور رسانه ای سنگین کرد تا از اثرگذاری آن بر افکار عمومی مردم دنیا بکاهد.
حجت الاسلام مصلحی ادامه داد : جمعیتی که در اربعین شرکت کرده بودند هدف خود را ادامه راه امام حسین(ع) و مقابله با یزیدیان زمان اعلام می کردند ، به همین خاطر آمریکایی ها و دیگر دشمنان اسلام آن بزرگترین تهدید برای خود می دانند.
در این آیین چند برنامه فرهنگی دیگر نیز اجرا شد.
روستای خیج با جمعیتی حدود 2هزارو 500 نفر در بخش بسطام شهرستان شاهرود قرار دارد.
مردم شهیدپرور این روستا ، 35شهید در دفاع مقدس و دفاع از حرم تقدیم نظام اسلامی کرده اند.
7358/6167 خبرنگار : سروش مولانا ** انتشار دهنده : محسن شاکری
(برای آگاهی از اخبار شهرستان های شاهرود و میامی به کانال تلگرامی اخبار ایرنا شاهرود به آدرس @irnashahroud مراجعه فرمایید)
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.