حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر، اظهار کرد: مسئولان نظام باید در پرتو هدایت های رهبر معظم انقلاب دست به دست هم دهند تا گرانی، ضعف مدیریتی و مشکلات اقتصادی که متوجه مردم است، حل شود.
وی با بیان اینکه آب به آسیاب دشمن ریختن گاهی با موضع گیری، ضعف مدیریت و یا ایجاد نارضایتی برای مردم است، تاکید کرد: مسئولان و نمایندگان مجلس باید بودجه 97 را به خوبی مدیریت کنند تا مردم زیر بار فشارهای اقتصادی و معیشت قرار نگیرند.
وی با اشاره به فرا رسیدن حماسه 9 دی، این روز را روز به صحنه آمدن مردم و تبلور ولایت مداری ملت ایران اسلامی دانست و افزود: مردم در این روز بصیرت و فداکاری خود را به انقلاب و نظام برآمده از ولایت فقیه، به نمایش گذاشتند.
حجت الاسلام برقراری بیان کرد: 9 دی روز آمدن مردم به صحنه برای زدودن ناخالصی ها و ناپاکی ها از وجهه نورانی انقلاب اسلامی و روزی است که مردم آمدند و این نظام و انقلاب را از دست نااهلان پس گرفتند.
وی با بیان اینکه مردم در 9 دی زیاده خواهان را از نظام اسلامی جدا کردند، ادامه داد: حماسه 9 دی روز اعلام انزجار مردم از سران فتنه و حامیان فتنه بود.
خطیب جمعه ملایر با بیان اینکه فتنه 88 ضربه های جبران ناپذیری از نظر سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به کشور وارد کرد، گفت: یکی از ضربه های سنگین فتنه 88 این بود که دشمن را برای ادامه دشمنی با این ملت امیدوار کرد.
حجت الاسلام برقراری ادامه داد: امیدواری دشمن ضربه کاری فتنه 88 بود و دشمن را جسورتر کرد، چراکه آنها دیدند افرادی در داخل کشور هستند که نقش پیاده نظام را برای دشمنان این نظام بازی می کنند.
وی اظهار کرد: در فتنه 88 پس از امیدوار کردن دشمن، تحریم ها را با چراغ سبز جنبش سبز بیشتر کردند و قطعنامه های بیشتری را علیه ملت ایران تحمیل کردند و این از بستر فتنه 88 بلند شد.
وی با اشاره به خسارت های فتنه 88 در کاهش سرمایه گذاری و واردات و صادرات، بیان کرد: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب این ملت با حامیان فتنه و سران فتنه و کسانیکه جوان بسیجی را در کف خیابان آتش زدند، هیچگاه آشتی نمی کند و این خیانت آنها نابخشودنی است.
وی این اقدام سران فتنه را ناشی از بی تقوایی و نداشتن تقوای سیاسی دانست و افزود: افرادی که تقوای سیاسی ندارند و در عرصه سیاست، دین و تقوا را رعایت نمی کند، بعید نیست که دیر یا زود به اپوزیسیون نظام تبدیل شوند.
حجت الاسلام برقراری با بیان اینکه آمریکا در انزوای بین المللی قرار گرفته است، تاکید کرد: همانگونه که آمریکا در مساله داعش شکست خورد، در مساله یمن نیز شکست خواهد خورد و یمنی ها و فلسطینی ها پیروز میدان می شوند و به طور قطع با اتحادی که در عرصه بین المللی بین کشورهای اسلامی به وجود آمده، آینده از آن اسلام و مسلمانان واقعی است.
شهرستان ملایر در 75 کیلومتری جنوب شهر همدان در مرکز استان همدان در غرب کشور واقع شده و دارای بیش از 300 هزار نفر جمعیت است.
7528/2090
خبرنگار: معصومه موسوی**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.