محمدناصر نیکبخت روز چهارشنبه در آیین معارفه مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان با تسلیت حادثه زلزله کرمانشاه افزود: صدا و سیما به فرموده امام راحل 'دانشگاه عمومی' و به فرموده رهبر معظم انقلاب 'صدای انقلاب است'
وی با بیان اینکه خدمت در صدا و سیما باید همراه با ظرافت و تدبیر شایسته باشد اظهارکرد: بهترین پشتوانه نظام و انقلاب اسلامی مردم هستند و اگر حمایت مردم کم می شد اکنون در قله های پیشرفت و اقتدار نبودیم بنابراین باید مردم را حفظ کنیم.
استاندار همدان خاطر نشان کرد: علت عصبانیت رئیس جمهوری آمریکا از ایران، حمایت و پشتیبانی روز افزون مردم از نظام و انقلاب است.
نیکبخت اضافه کرد: دولتمردان غربی به ایران می گویند شما نباید موشک داشته باشید در حالیکه فراموش کرده اند که خودشان موشک در اختیار صدام برای بمباران ایران قرار می دادند.
وی تاکید کرد: حماسه سازان دفاع مقدس با مقاومت استکبار را به زانو در آوردند و با وجود چهار دهه از عمر انقلاب مردم پشتیبان نظام و انقلاب هستند.
استاندار همدان تصریح کرد: ایران هراسی امروز به آمریکا هراسی تبدیل شده است و مردم جهان آمریکا را خطری جدی برای جهان می دانند.
نیکبخت وظیفه رسانه ملی را ایجاد امید و حفظ دلبستگی مردم به نظام دانست و گفت: بهترین شیوه برای حفظ دلگرمی مردم حفظ امید مردم است.
وی گفت: صدا و سیما را مجموعه ای از دولت و استانداری می دانم و معتقدم اگر این سازمان وظایف خود را به خوبی انجام دهد اقتصاد مقاومتی اجرایی و فرهنگسازی می شود همچنین آسیب های اجتماعی کاهش می یابد.
وی ادامه داد: صدا و سیمای پویا می تواند در رونق گردشگری همدان و شناساندن ظرفیت های گردشگری و تاریخی این استان در کشور پیشگام باشد.
'مهدی دهقان نیری' به دنبال بازنشست شدن 'حسین میسر' مدیرکل سابق صدا و سیمای مرکز همدان، به عنوان مدیرکل جدید این مرکز منصوب شد.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.