رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد ورامین – پیشوا در حاشیه بدرقه از این افراد در جمع خبرنگاران گفت : رسیدگی به مشکلات آسیب دیدگان زلزله ی اخیر به منظور کاهش آلام و مشکلات این عزیزان، وظیفه ای اخلاقی و انسانی است .
دکتر حسینعلی شیبانی عنوان کرد: بر اساس تأکید رهبر معظم انقلاب و به منظور سبک کردن بار این حادثه تلخ و مصیبت بارو با هماهنگی های صورت گرفته ، نیروهای متخصص دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین – پیشوا از جمله استادان و دانشجویان گروه های برق و معماری جهت کمک رسانی به مناطق زلزله‌زده اعزام شدند.
وی افزود: این افراد با بهره گیری از تخصص های علمی و تجربیات حضور در مناطق مشابه به کمک دیگر عوامل مستقر در مناطق زلزله ، کار آواربرداری را تسهیل می بخشند.
به گزارش ایرنا، زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 9و33 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
این زمین لرزه که کانون آن جنوب حلبچه عراق نزدیک مرزهای استان کرمانشاه گزارش شده آسیب های زیادی در استان های کرمانشاه و ایلام به بار آورده و تا کنون بیش از 100 پس لرزه داشته است.
خبرنگار : سید حسن میری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.