به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین شمس الله سراج در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر ایلام با اشاره به فرا رسیدن دهم تیر سالروز آزاد سازی مهران در سال 60 اظهار کرد: فتح مهران از مدال های پرافتخار مردم استان ایلام است.
به گفته وی، این شهر پس از سال ها تصرف و با تفکری انقلابی به دامن کشور بازگشت و اکنون شاهد هستیم که همین تفکر در شهر موصل عراق در حال پیاده شدن برای آزاد سازی نهایی این شهر از دست تروریست های داعش هستیم.
وی با اشاره به مناسبت های مختلف تیر ماه سال 60 افزود: تیر، ماه پرحادثه ای در تاریخ انقلاب اسلامی است، ترور نافرجام رهبری گرانقدر، شهادت شهید بهشتی و 72 یار باوفای امام و شهادت ایت الله صدوقی از جمله حوادث این ماه است.
امام جمعه موقت ایلام تاکید کرد: مردم هنوز جنایت های منافقان کوردل را در این سال ها از یادها نبرده اند البته دفاع مقدس تمام نشدنی است ما اکنون از طریق مختلف در حال جنگ با دشمنان نظام هستیم و منافقان هم روی دیگر جنگ را برابر نظام و انقلاب بکار گرفته اند.
حجت الاسلام سراج با اشاره به هفته مبارزه با مواد مخدر 6 تا 12 تیر ماه گفت: بنابر آمارهایی که از افراد گرفتار در دام اعتیاد بدست آمده بیش از 2 میلیون تفر در کشور درگیر این معضل هستند و این خود زنگ خطری برای کشورمان است که باید مسئولان و دستگاه های ذیربط وظیفه خود را در این خصوص بدرستی انجام دهند.
وی با اشاره به جنایت آمریکایی ها در 12 تیرماه 67 و هدف قرار دادن هوپیمای مسافربری کشورمان تاکید کرد: مجامع حقوق بین الملل به جای محکوم کردن این اقدام ناو جنگی آمریکا از آنها تقدیر کردند.
حجت الاسلام سراج در بخش دیگری از سخنان خود به مساله تشکیل کابینه دولت جدید اشاره کرد و گفت: پیشنهاد می شود رئیس جمهوری از ظرفیت حمایت رهبر معظم انقلاب و همکاری مجلس برای این توسعه کشور استفاده کند.
وی خواستار استفاده از نیروهای مجرب و گمنام در مدیریت ارشد کشور در دولت دوازدهم شد و افزود: از همه دولت ها گله مند هستیم چرا که تاکنون از نیروهای با تجربه و مجرب استان ایلام در پست های مدیریتی کشور آن طور که باید، استفاده نشده است.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
3032/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.