حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه زنجان به جنایت های 72 ساله استکبار جهانی در فلسطین اشاره کرد و افزود: طی این مدت ظلم و جنایت در این سرزمین توسط استکبار جهانی انگلیس و آمریکا پایه گذاری شد و در زمان حاضر نیز این جنایت ها به شکل های مختلف جریان دارد.
وی یادآورشد: امروزه آمریکا در راس این جنایت و کودک کشی ها قرار دارد چرا که اخلاق، قانون، دین،حقوق بشر و وجدان انسانی برای آنها ارزش به شمار نمی رود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: نخستین جنایت ها در فلسطین و آواره کردن مسلمانان این سرزمین توسط انگلستان سپس آمریکای جنایتکار انجام شده است.
حجت الاسلان خاتمی تاکید کرد: در نتیجه نقشه شومی که در اثر بی عرضگی و ناتوانی کشورهای عربی مدعی اسلام برنامه ریزی شد، آمریکا خود را به عنوان ابرقدرت حاکم بر دنیا می داند.
وی اظهارکرد: نقشه استکبار جنایتکار از خاورمیانه جدید در عراق، سوریه و لبنان تامین امنیت اسراییل این غده سرطانی بود تا قبله اول مسلمانان را به عنوان پایتخت رژیم غاصب معرفی کنند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: عربهای بی غیرت پس از اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت اسراییل خفقان گرفته و در سکوت خفته اند.
حجت الاسلام خاتمی خاطرنشان کرد: کشورهای عربی مدعی اسلام اگر دین داشتند فقط می توانستند آمریکا و اسراییل را با تحریم نفتی تهدید کنند تا آنها چنین جنایتی را مرتکب نشوند.
وی به 18 آذر سال 70 اشاره کرد و افزود : در این روز از سوی سازمان ملل رژیم بعث عراق به عنوان آغازگر جنگ تحمیلی اعلام شد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان،به 18 آذر 59 روز شهادت خلبان حماسه ساز کشور احمد کشوری اشاره کرد و گفت: 19 همین ماه سالروز تاسیس انقلاب فرهنگی به فرمان امام راحل در سال 63 است که رهبر معظم انقلاب این شورا را قرارگاه مقدم فرماندهی می دانند.
حجت الاسلام خاتمی از حضور مردم ولایتمدار زنجان در مراسم رحلت عالم انقلابی حاح سید ابوطاهر موسوی علوی مدرس حوزه علمیه قدردانی کرد.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی ** انتشار: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.