آخرین روز از هفته فرهنگی بر آستان آفتاب صبح جمعه(امروز) در بیت تاریخی امام خمین(ره) برگزار شد.

به گزارش جماران؛ مهمترین برنامه آخرین روز هفته فرهنگی خمین، برگزاری آیین اختتامیه بود.

این آیین با حضور روسای موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) ، استان مرکزی و شهر خمین برگزار شد.

فرماندار خمین و معاون فرهنگی، هنری و ارتباطات موسسه از دستاوردهای خدمات عمومی این هفته که تبلوری از منویات حضرت امام برای عموم مردم بوده گفتند و کلیپ هایی هم از آنچه طی این هفته انجام شده بود نیز پخش شد.

ادامه ارائه خدمات پزشکان جهادی در آخرین روز هفته فرهنگی« برآستان آفتاب»

در آخرین روز از هفته فرهنگی « بر آستان آفتاب» ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم خمین ادامه داشت و جمعی از شهروندان این شهر برای دریافت خدمات درمانی متخصصان زنان، اطفال، ژنتیک و ارتوپدی به محل استقرار جمعیت هلال احمر مراجعه می کردند.

 

 رویدادهای فرهنگی و هنری هفته بر آستان آفتاب -8

 

در مجموع هشت روز هفته فرهنگی « بر آستان آفتاب» یکهزار و 563 بیمار خدمات درمانی دریافت کردند و یکهزار و 502 مورد خدمات دارویی ، 254 مورد خدمات پرستاری به مراجعه کنندگان ارائه شد و 13 مورد جراحی سرپایی نیز انجام شد.

اکران رایگان سینمایی در عصر امروز از ساعت 4 تا 6 در سانس اول مختص به نمایش فیلم طبقه یک‌ونیم بود و فیلم سینمایی والدین امانتی هم در سانس دوم از ساعت 6 تا 8 نمایش داده می شود.

حضور خانواده ها در بیت تاریخی امام خمینی(ره)

اگرچه هفته فرهنگی روز گذشته به پایان رسیده بود اما درهای مجتمع فرهنگی یادگار امام امروز هم به روی مردم باز بود و بسیاری از خانواده ها همراه با فرزندان خود در این مجموعه و بیت تاریخی امام حضور پیدا کرده و از آثار هنری به نمایش گذاشته شده در نگارستان روح الله و غرفه صنایع دستی و آثارسنتی بازدید کردند.

 

 رویدادهای فرهنگی و هنری هفته بر آستان آفتاب -8

 

هفته فرهنگی «بر آستان آفتاب» از 23 تا 30 دی ماه 1401 در بیت تاریخی امام خمینی(ره) برگزار شد. در این هفته مجموعه ای از برنامه های محتوایی، خدماتی و اجتماعی به شهروندان خمین ارائه شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.