در هفتمین روز هفته فرهنگی «بر آستان آفتاب» طی مراسمی از 15 خانواده شهید خمین با حضور جمعی از مقامات ملی ومحلی تجلیل شد.

به گزارش جماران؛ هفتمین روز هفته فرهنگی « برآستان آفتاب» با حضور پزشکان متخصص جهادی در بیت امام خمینی(ره) آغاز شد و مراجعه شمار زیادی از مردم برای ویزیت رایگان توسط این پزشکان حال و هوای بیت امام راحل را تغییر داده بود.

صف های طولانی نوبت برای بهره مندی از تخصص پزشکان تشکیل شده بود.

پزشکان متخصص و عمومی  مطب خود را برای یک نیم روز در یک مکان مقدس برپا کردند تا همچون امام خود که از مستضعفان و محرومان حمایت می کرد، شنونده و درمانگر زنان و مردانی شوند که همشهری بودن با بت شکن تاریخ را افتخار می دانند.

 

بازدید عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از رویدادهای فرهنگی و هنری بر آستان آفتاب

 

یکی برای مداوای چشمانش آمده بود و دیگری به دنبال متخصص دست بود، برخی در داروخانه سیار هلال احمر در نوبت دریافت دارو بودند.

پزشک متخصص سرطان آمده بود تا برای خانواده ها از بیماری سرطان بگوید و اینکه این بیماری را می توان با تشخیص به موقع و کمترین هزینه درمان کرد.

این پزشک ضمن ویزیت رایگان بیماران به شکل تلفنی به سوالات دیگر بیماران خود پاسخ می داد.

به منظور آشنایی بیشتر مردم خمین با بیماری سرطان کارگاه آموزشی این بیماری برگزار شد و دکتر عبدالرحیم حزینی از عوامل پیشگیری ابتلا به بیماری برای حاضران صحبت کرد.

در هفتمین روز از هفته فرهنگی « بر آستان آفتاب»، تیم درمانی جمعیت هلال احمر شهرستان خمین به 316 نفر از بیماران خدمت رسانی کرد و 305 مورد خدمات دارویی و 42 مورد خدمات پرستاری ارائه شد.

 

رویدادهای فرهنگی و هنری هفته بر آستان آفتاب -7

 

 

 

چایی با طعم موکب کربلا

کسانی که برای بازدید از نمایشگاه های هنری و صنایع دستی به بیت امام خمینی(ره) آمده بودند یا در نوبت ویزیت رایگان نشسته بودند مهمان چایی موکب پیامبر (ص) شدند.

 

تجلیل از خانواده معظم شهدای خمین در بیت تاریخی امام خمینی

 

تکریم زنان غیور خمین

عصر روز هفتم هفته فرهنگی « برآستان آفتاب» مزین شد به نام شهدای خمین تا در عصر پنجشنبه از مادارن، همسران و فرزندان شهدایی که سبکبال، دنیای زمینی را ترک کرده اند، تجلیل شود.

در آیین تکریم خانواده های شهدا جمعی از مسئولان کشوری، استان مرکزی و موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (ره)حضور داشتند.

 

تجلیل از خانواده معظم شهدای خمین در بیت تاریخی امام خمینی

 

حسین مظفر - عضو تشخیص مصلحت نظام سخنران ویژه این آیین بود و حاضران در این مراسم که بیشتر آنها بانوان بودند از سخنرانی های مدیرکل بنیاد شهید استان مرکزی، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری مرکزی و فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی درباره شهدا و وظایف ما در قبال شهدا استفاده کردند.

در پایان این آیین از 115 خانواده شهید تجلیل شد.

پایان بخش روز هفتم هفته فرهنگی « بر آستان آفتاب» اکران رایگان دو فیلم روز سینما که بر اساس نظرسنجی های مردمی انتخاب شده بودند را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.