چهارمین روز هفته فرهنگی خمین (برآستان آفتاب) در حالی برگزار شد که بیت امام خمینی مملو از دانش آموزان همه مقاطع تحصیلی بود و صدای شاد کننده کودکان و نوجوانان در محیط بیت امام فضای مفرحی ایجاد کرده بود.

به گزارش جماران؛ چهارمین روز هفته فرهنگی خمین (برآستان آفتاب) در حالی برگزار شد که بیت امام خمینی مملو از دانش آموزان همه مقاطع تحصیلی بود و صدای شاد کننده کودکان و نوجوانان در محیط بیت امام فضای مفرحی ایجاد کرده بود. 

این دانش آموزان که جمعیت آنها بیش از 600 نفر بود از همه مقاطع تحصیلی بودند و به تماشای فیلم «» پرداختند و همچنین به  تماشای گروه های تئاتری که در محوطه مشغول هنرنمایی بودند هم نشستند. 

این دانش آموزان دختر همچنین از برنامه هایی که غرفه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برایشان تدارک دیده بودند هم بهره بردند. 

بعد از ظهر دیروز آیین تجلیل از مفاخر خمین برگزار شد که در آن مدیرکل میراث فرهنگی استان خبر های خوبی از توسعه گردشگری در خمین داد  و بعد هم فرماندار خمین به توصیف ویژگی های هنر از نگاه امام خمینی پرداخت. در انتهای برنامه ها از 9 نفر از مفاخر خمین تقدیر و تجلیل به عمل آمد. 

چهارمین روز هفته فرهنگی خمین در حالی به انتها رسید که کمی از سرمای هوا کاسته شده بود و تابش آفتاب هوا را گرم تر کرده بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.