سعید مختاری، هنرمند اهل خمین گفت: هفته فرهنگی «بر آستان آفتاب»در بهترین زمان و مکان برگزار شد و اجرای کارگاه های هنری، علمی، پخش فیلم و تجلیل از مفاخر و نخبگان تجلیل از جایگاه هنر، اندیشه و افتخارآفرینان فرهنگ و هنر است.

به گزارش جماران؛ سعید مختاری، هنرمند اهل خمین در گفتگو با ستاد خبری هفته فرهنگی «بر آستان آفتاب » گفت: برگزاری این هفته نیکو، بجا و اقدامی خلاقانه است.

وی بیان کرد: برنامه های هفته فرهنگی«بر آستان آفتاب» مورد استقبال بود و با استقبال علاقمندان به این حوزه قرار گرفت.

مختاری اضافه کرد: هفته فرهنگی «بر آستان آفتاب»در بهترین زمان و مکان برگزار شد و اجرای کارگاه های هنری، علمی، پخش فیلم و تجلیل از مفاخر و نخبگان تجلیل از جایگاه هنر، اندیشه و افتخارآفرینان فرهنگ و هنر است.

 

هفته فرهنگی« بر آستان آفتاب» فرصتی برای معرفی هنرمندان خمین است

زهرا شکری ، یکی دیگر از مفاخر تجلیل شده در آیین تجلیل از مفاخر خمین، در گفتگو با ستاد خبری هفته فرهنگی«بر آستان آفتاب» گفت: کارگاه های هنری و آموزشی برگزار شده در این هفته مورد استفاده جوانان شهر بود و مزیت این هفته معرفی بیشتر هنرمندان خمین و ظرفیت آنها است.

وی بیان کرد: دوستداران طراحی لباس به دنبال این هستند که طراحی لباس را طبق فرمایشات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری انجام دهند و در این راستا  هنرآموزانی در این رشته در حال آموزش هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.