مسوول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری هرمزگان گفت: این مسابقه به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی و در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا برگزار می‌شود.

مهری لشکری عصر چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا بیان داشت: این مسابقه در بخش‌های عکاسی، کاریکاتور و تصویرسازی با موضوع ویروس کرونا و حواشی مرتبط به آن اختصاص دارد.

وی ادامه داد: این روزها شیوع ویروس کرونا در کشور منجر به تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و همه اجتماعات مردمی شده و اغلب کسب و کارها را به تعطیلی کشانده است.

مسوول‌ واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری هرمزگان اضافه کرد: محوریت‌های این مسابقه دربرگیرنده "فداکاری، استقامت و تلاش شبانه‌روزی کادر درمانی، رعایت نظافت و تلاش فردی و اجتماعی برای مقابله با ویروس کرونا، تلاش مردم و مسوولان و مشارکت‌های خانوادگی" را شامل می شود.

لشکری آخرین مهلت ارسال آثار شرکت‌کنندگان را تا چهارم خرداد (مصادف با عید فطر اعلام کرد و افزود: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه آثار خود را به نشانی ایمیل hormozgan.hor@gmail.com یا شماره واتساپ ۰۹۱۷۱۵۸۷۹۰۰ ارسال کنند.

وی بیان داشت: شماره تلفن  ۳۲۲۳۲۵۸۶-۰۷۶ واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان هرمزگان نیز آماده پاسخ‌گویی به سوالات علاقه مندان در نظر گرفته شده است.                   

مسوول‌ واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری هرمزگان افزود: منتخبی از آثار ارسالی در سایت حوزه هنری هرمزگان به نمایش درمی‌آید.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا موسوم به «کووید ۱۹»  اواسط دسامبر ۲۰۱۹ در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد، ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

این ویروس در حال حاضر در بیش از ۲۰۰ کشور از جمله ایران شیوع یافته است.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت امروز اعلام کرد: تاکنون ۷۴هزار و ۸۷۷ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۹۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به چهار هزار و ۶۸۳ نفر رسید.

کیانوش جهانپور درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از آن در کشور افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز ( ۲۶ فروردین)  بر اساس گزارش آزمایشگاه ها و دانشگاه های علوم پزشکی هزار و۵۷۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و با در نظر گرفتن موارد جدید، مجموع بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در کشور به ۷۴ هزار و ۸۷۷ نفر رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.