حسین زمانی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این آموزشگاه به عنوان اولین تولیدکننده ماسک آموزشگاهی در کشور، به دنبال شیوع ویروس کرونا به صورت خودجوش با چهار نفر کادر مجرب هم‌اکنون در حال فعالیت شبانه‌روزی است‌.

وی با قدردانی از مشارکت کادر این آموزشگاه در این اقدام خیرخواهانه بیان کرد: این اقدام با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در کشور و در راستای کمک به شهروندان و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا انجام می‌گیرد.

پنج آموزشگاه فنی‌وحرفه‌ای هم‌اکنون در زمینه خیاطی در میاندوآب فعالیت می‌کند.

به گزارش ایرنا، شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده‌اند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.
این بیماری قابل پیشگیری است و به‌ راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد؛ ویروس کرونا دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا دو هفته دارد و همین امر موجب شده‌ تا زمانی که علایمی‌ چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا نکرده و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان احساس نکنند.

طبق آخرین آمار، ۳۵ هزار و ۴۰۸ نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۲ هزار و ۵۱۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند.
همچنین ۱۱ هزار و ۶۷۹ نفر در کشور بهبود یافته از بیماری کرونا هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.