سرهنگ پاسدار ابوالقاسم کشاورزیان روز شنبه در حاشیه عملیات اجرایی دفاع زیستی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در این رزمایش، اماکن عمومی و خیابان های پرتردد با مشارکت پایگاه های مقاومت و اقشار مختلف بسیج و ساماندهی ظرفیت‌ها و امکانات گند زدایی می‌شود.

وی با بیان اینکه سپاه میامی از ابتدای شیوع ویروس کرونا وارد عمل شده و در کنار دستگاه های خدمات رسان شهرستان حفاظت از سلامت شهروندان را با تجهیز امکانات و ساماندهی نیروها در اولویت امور خود قرار داد، اظهار داشت : به این منظور ۳۵ گروه جهادی و بسیجیان رده های مختلف  طرح‌های خود را طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته اجرا می کنند.

کشاورزیان ادامه داد : در این رزمایش که با رمز "لبیک یا حسین(ع)" آغاز شد، گروه های جهادی با قدرت و قوت بیشتری حضور یافته و با استفاده از بسیج محلات و اقشار برای گندزدایی کلیه اماکن شهری و روستایی اقدام می شود.

فرمانده سپاه ناحیه میامی گفت: تاکنون ۲۵ هزار ماسک و ۳۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی بین مردم توزیع و معابر روستایی نیز ضدعفونی شده است.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در چین و سایر کشورها به این ویروس مبتلا شدند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

این بیماری، قابل پیشگیری است و به‌راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.

شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.