سرگرد پاسدار غلامرضا جزء بستجانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : با توجه به تهیه اقلام بهداشتی از محل کمک های خیران و پایگاه های مقاومت بسیج محلول های ضدعفونی و ۷۰۰ لیتر مواد شوینده شامل صابون و مایع دستشویی در سطح شهرستان میامی توزیع شد.

وی گفت: با تشکیل  ۳۵ گروه جهادی و با حضور ۳۱۰ تن در قالب داوطلبان بسیجی از حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج ، روستاها و شهر میامی ضدعفونی شد.

سرگرد پاسدار بستجانی گفت : برای تامین ماسک ، ۶ کارگاه در سطح شهرستان فعال و نزدیک به ۲۰ هزار ماسک و پنج هزار و ۶۰۰ عدد دستکش تاکنون تولید و بین مردم توزیع شده است.

مسئوول بسیج سازندگی سپاه ناحیه میامی با بیان اینکه باید زنجیره انتقال این ویروس  قطع شود، اظهار داشت : تنها راه کنترل ویروس کرونا توجه به توصیه‌های بهداشتی و ماندن در خانه است.

بستجانی با اشاره به اینکه ۶۱ پایگاه مقاومت بسیج در راستای خدمات درمانی و امدادی مقابله با کرونا فعالیت دارند افزود : ۵۱۰ بسیجی در ورودی و خروجی روستاهای سطح شهرستان اقدامات مختلفی شامل تب سنجی و ضدعفونی خودروها را انجام می دهند.

مسئوول بسیج سازندگی سپاه ناحیه میامی گفت: گروه های جهادی در زمینه مبارزه با کرونا با ضدعفونی معابر روستایی و اماکن عمومی در نقاط مختلف شهرستان در حال خدمت رسانی هستند.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در چین و سایر کشورها به این ویروس مبتلا شدند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

این بیماری، قابل پیشگیری است و به‌راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.

شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.