مجید صفایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد ماسک ۹۰۰ عدد بین مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد اهدا شده است.

وی عنوان کرد:این تعداد ماسک در شرایط بهداشتی در یک کارگاه از سوی هنرمندان استان تولید و به صورت رایگان توزیع شده است.

وی بیان کرد: مواد اولیه مورد نیازمند برای تولید پنج هزار ماسک و حق الزحمه هنرمندان از سوی میراث فرهنگی استان تامین شده است.

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه شکست ویروس کرونا نیازمند مشارکت همه ایرانیان است گفت: در این شرایط سخت همه باید برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا سهیم باشند.

صفایی بیان کرد: در حال حاضر هیچ نوع پذیرایی از مسافران در مناطق گردشگری استان انجام نمی شود و راه های منتهی به مناطق گردشگری دارای زیرساخت مسدود شده است.

وی بیان کرد: پس از مهار کامل ویروس کرونا مناطق گردشگری کهگیلویه و بویراحمد آماده پذیرایی از گردشگران خواهد شد.

بر اساس یافته های  آزمایشگاهی شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در این استان ۸۶نفر گزار شده که پنج نفر آنان جان خود را از دست داده اند.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته ( آذر و دی ماه ۹۸ ) از کشور چین آغاز شد و در اوایل اسفندماه این ویروس به کشور ایران رسید.

تاکنون ۲۳ هزار و ۴۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و یک هزار ۸۱۲ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و  هشت هزار ۳۷۶ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

بر اساس یافته های آزمایشگاهی و از ظهر دیروز تا امروز، ۱۴۱۱ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و با احتساب این افراد، مجموع مبتلایان قطعی به کووید ۱۹ در کشور شمار مبتلایان به این بیماری در کشور به ۲۳ هزار و ۴۹ نفر رسید.

خوشبختانه ۸۳۷۶ نفر از بیماران کووید ۱۹ در کشور بهبود یافته و ترخیص شده اند و این آمار روز به روز در حال افزایش است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.