عبدالمجید دراهکی روز شنبه در آیین آغاز خط تولید ماسک درکارگاه خیاطی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران شهر بوشهر افزود: این میزان ماسک و ۹۷۶ گان و ۹ هزارو ۵۰۰ جفت دستکش در قالب ۲۹ کارگاه بخش دولتی و خصوصی در ۹ شهرستان استان بوشهر تولید و تحویل مراکز درمانی شده‌است.

وی درباره خط تولید کارگاه خیاطی مرکز  آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران گفت: برای حفظ سلامت مردم و پیشگیری از ویروس کرونا از سوی بانوان مهارت آموخته سرپرست خانوار روزانه یکهزار عدد ماسک در این کارگاه خیاطی آماده و تحویل داروخانه‌های شبانه روزی  این شهرستان می‌شود.

دراهکی اضافه کرد: این فعالیت خیرخواهانه در کارگاه تولیدی مهارت آموزی دکمه در محیط کار واقعی انجام می‌شود و دیگر مراکز آموزش فنی وحرفه‌ای خواهران و برادران نیز این فعالیت را آغاز کرده و  روزانه بیش از ۲۲ هزار ماسک و گان بیمارستانی در این کارگاه‌ها تولید می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: طرح تولید ماسک در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای سراسر این استان صورت می‌گیرد که مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان کنگان در ابتدا به صورت پایلوت آن را اجراکرده است و  این طرح در زمان حاضر در همه شهرستان‌های استان اجرا می‌شود.

وی برضرورت توجه مردم به طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت اصل ماندن در خانه برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال ضروری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.